Gå til innhold

Det er noe på gang..

Ranger emnet


vagen

Anbefalte innlegg

Originally posted by zoom

Hvis den her blir like gjennomført som de tidligere bilene dine jeg har sett her på forumet så gleder jeg meg allerede :)

 

Når har du planer om at den skal stå ferdig?

 

Takker, hyggelig å høre at det man jobber&sliter for blir satt pris på :)

 

Målet over alle mål er at den skal være ferdig før 1 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

RÅ bil......flere bilder??

 

fitment2.jpg

 

fitment0.jpg

 

seibon1.jpg

 

seibon4.jpg

 

IMG_0055.jpg

 

various1.jpg

 

fitment5.jpg

 

Er mye som skal gjøres. Kommer fler bilder når det skjer noe. Arbeidet begynner vel for fult sånn ca i februar og utover mot sommeren.

 

Bredding, tilpasse vingen, fjerne antenna, fjerne vindusvisker bak, fjerne og re-lokere tanklokket, ny eksos, sette på senke settet igjen, sote frontlys + blinklys + baklys, lage noen ventiler av ett eller annet slag i forskjermene, og hel lakkere bilen.

 

Det er planen ivertfall, så får jeg bare se hvor mye som blir gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

Blir kult detta Marius.. Gleder meg til å se den ;)

 

Blir vel noe råning til sommeren også ja :) Men jeg kommer ikke inn på gårdsplassen din lengre, hvis ikke han som eier huset gjør noe med den ¤/% dumpa akkurat når du kjører inn.

 

Fått tak på noen som lager noen FEEEEETE skjermbreddere også. Må bare få mast nok til at de gidder sende meg noen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr Deej

Ser bra ut dette Marius, åssen blir det med lakking og sånt da?

Matt hadde vært fett det :D

 

Har så mange forskjellige ideer som jeg ikke klarer sortere ut hvilken jeg liker best. Dagen bilen skal lakkeres så blir nok fargen bestemt ut fra hvilket humør jeg er i, tenker jeg ;)

 

Matt er gøy på mange måter. Alle andre er opptatt med å få på mest mulig kromma drit, 500 lag klar lakk, og helst noe dildo vinyl grafikk de har sett på 2fast2bi-curious. Gøy å gå helt den andre veien med matt svart da. Og for ikke å nevne alle mongis'a som kommer til å begynne syte om at jeg har "ødelagt bilen" med å lakkere den matt svart. Bare det alene gjør ideen kjempe god.

 

Får se. Uansett så blir det ikke noe som alle andre har. Hele bilen lakkert opp i orginal fargen blir det ikke! Og ikke blå eller sølv. Hvis det ikke blir matt svart, så blir det 2 forskjellige farger på bilen. Gul/svart, mørk rød/svart, hvit/svart, mørk grønn (samme som din, bare mørkere)/svart er de aktuelle kandidatene. Av de så frister gul/svart minst. Blir så....horete playmobil...eller noe.

 

Hvit/svart og mørk grønn/svart frister mest. For jeg har enda ikke sett hverken en hvit eller grønn celica i norge.

 

(bra jeg ikke er sær eller noe sånt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår