Gå til innhold

Det er noe på gang..

Ranger emnet


vagen

Anbefalte innlegg

Originally posted by vagen

 

Blir vel noe råning til sommeren også ja :) Men jeg kommer ikke inn på gårdsplassen din lengre, hvis ikke han som eier huset gjør noe med den ¤/% dumpa akkurat når du kjører inn.

 

Fått tak på noen som lager noen FEEEEETE skjermbreddere også. Må bare få mast nok til at de gidder sende meg noen :-)

 

 

Joda han asfalterer sikkert om gårdsplassen så du kommer opp med bilen :P

 

Men fra spøk til revolver.. Tror matt svart hadde blitt helt topp jeg. Så en i bilstport her for et par mnd siden, den var jo knalltøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ecko

Er det T-Sport?

 

Nei. Driter desverre ikke penger. Ellers ville det vært det! :)

 

Vurderte en liten stund turbo kit, bremser, og alt det der -- men kom frem til at siden jeg aldrig i verden skal bruke bilen på bane: hva er vitsen?

 

Celica'n er for å ha noe å brumme rundt i på solskinnsdager. Holder lenge med 144hk til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by partypulp

 

 

Joda han asfalterer sikkert om gårdsplassen så du kommer opp med bilen :P

 

Men fra spøk til revolver.. Tror matt svart hadde blitt helt topp jeg. Så en i bilstport her for et par mnd siden, den var jo knalltøff.

 

Det er en overhengende fare for at det eneste jeg vil ha råd til, når dagen kommer for lakkering, er matt svart sååååå.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Burde holde det:) Hadde vel blitt dyrt med konvertering. Har vel nok med det du har. Blir bra detta. Lykke til videre *følger spent med*

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår