Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

ok har ett par stk jeg.

 

En jeg snakka med påsto at han brukte 10 min fra moss til oslo

 

En annen som er innom jobben hele tiden tror han er rundt 55 år. Han hadde en mustang før med orginalt 800hk og når han brukte 1 lystgass hadde han 1200 san men, ikke nok med det han hadde jo 3 stk lystgass san :\

 

og så har jeg hørt om en som hadde bmw 5 serie, han kunne bare kutte ett paR ledninger i motoren så fikk han m5 :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha. nå er jo vilhelm en skrue for seg selv da..

 

Han skulle vært sperra inne..

Først mente han at bilen hans ikke klarer mere enn 160 for der bånner turtalls sperra.

men hver gang han racer så kjører han fra folk i hele 140. men... plutselig klarer han 180.. og nå helt uten videre 190?.... hahaha....

 

 

jaja.... Lykketil!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg hørte var at søstera krasha audien til en "venn" av meg. (En audi som

aldri noen har sett, bare hørt snakk om)

Hverfall, når søsteren krasha Audi 80en ble motoren ødelagt og når han skulle få ny

så hadde de ikke flere Audi 80 motorer og derfor fikk han en helt ny RS4 motor i steden.

Dette var før fyren hadde blitt 18. En av mange løgner fra denne personen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaaha. Det er artige med slike poster japp...

 

Hørte her forleden dag att:

 

"Hvis man trimmer Mini Morris, så parkerer den både Nissan skyline og Toyota Supra.." :D :D :D :D

 

Så kommer en eller annen "smarting" og sier til de:

 

"Den har jævlig smale dekk da, så det er ikke heelt sikkert"

 

Og disse skal liksom gå på bilmekk..

 

Det andre jeg har hørt er at VW Corrado får over 200hk hvis man tar ut en sperre, og da drar den fra både Audi S2 og Bmw 325i

 

bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dennis*

 

Hørte her forleden dag att:

 

"Hvis man trimmer Mini Morris, så parkerer den både Nissan skyline og Toyota Supra.." :D :D :D :D

 

zcars i england leverer kit for bruk av motorsykkelmotorer i mini morris, da også 2 motorer.. 2stk hayabusa turbomotorer på 250+HK hver på en bil med totalvekt på 600KG og har 400-500HK, hvem tror du vinner da?

 

de leverer også drivverk for 4x4 på disse.

 

parkere supra og skyline er da ikke vanskelig :p halvparten har ikke råd til skilter og står parkert.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jay

 

zcars i england leverer kit for bruk av motorsykkelmotorer i mini morris, da også 2 motorer.. 2stk hayabusa turbomotorer på 250+HK hver på en bil med totalvekt på 600KG og har 400-500HK, hvem tror du vinner da?

 

de leverer også drivverk for 4x4 på disse.

 

parkere supra og skyline er da ikke vanskelig :p halvparten har ikke råd til skilter og står parkert.

Hmm, hvor lett er det å få registrert en mini med 500hk og 4x4 i norge da? :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg dreiv å leita etter bil sjøl sa ei i klassen min til meg:

"jeg skal kjøpe polo jeg også da! Til 30.000!"

"jaha? åssen da? årsmodell liksom?"

"Hva skal du ha a?"

"jeg skal ha 2000 mod eller nyere"

"ja, det skal jeg også! og den jeg skal ha er styla! "

"javel, gi meg nummeret til han som skal selge den da, så kjøper jeg den for 30, og selger den igjen."

"jeg har ikke nummeret hans her da"

"neivel? hva hetern a?"

"eh, Christian. Husker ikke etternavnet for han kommer fra Portugal"

"portugal?"

"heh, nei. sa jeg portugal? jeg mente Island da! Han har akkurat flytta hit."

 

Samme jenta sa til meg for et par uker siden:

"jeg skal få beetle til jul. Den koster 40.000."

"New Beetle eller boble, liksom?"

"nei, den nyeste! trur det var 95 modell jeg!"

 

Airhead.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker dere om? trodde jeg hadde 160 i toppfart siden motoren jobba som faen, men etter jeg fiksa turtellern så så jeg at jeg ikke hadde mer enn 5200 på turtellern. Så dro jeg den til 190km/t så det er testet ;)

 

Foresten det med bilen, hva skal jeg med fet supra fek her i landet når jeg skal studere i USA om 2-3 år uansett. Skal selge 240en om 1 år tid tenker jeg uansett. Her får du kjørt supra 4-5 månder MAX i året. Og mange dager man ikke kan kjøre den siden norge suger, masse regn og faen. Men skal poste bilder av Supran min i USA, skjønner ikke helt hva dere sliter med. Gleder meg til å høre hva dere sider når jeg poster bilder av Supran min, det blir helt lættis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Beamen

Hva snakker dere om? trodde jeg hadde 160 i toppfart siden motoren jobba som faen, men etter jeg fiksa turtellern så så jeg at jeg ikke hadde mer enn 5200 på turtellern. Så dro jeg den til 190km/t så det er testet ;)

 

Foresten det med bilen, hva skal jeg med fet supra fek her i landet når jeg skal studere i USA om 2-3 år uansett. Skal selge 240en om 1 år tid tenker jeg uansett. Her får du kjørt supra 4-5 månder MAX i året. Og mange dager man ikke kan kjøre den siden norge suger, masse regn og faen. Men skal poste bilder av Supran min i USA, skjønner ikke helt hva dere sliter med. Gleder meg til å høre hva dere sider når jeg poster bilder av Supran min, det blir helt lættis!!!

Så du trodde at toppfarten var 160 siden motoren jobba fælt? Men når du fiksa turtellern så var toppfarten 190? Jobba motoren fælere en fælt da eller? :D

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår