Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ååå, hørt maaange. Værste blir vel; "er 180hk i den originale 2.0 16v ecotec motoren min. Har sportsluftfilter, så det er sikkert 200 hk nå" og "skal kjøpe toyota supra twinturbo til neste år" siste fortalt av en 17åring som egentlig ikke vet hva en turbo er...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis har en tendens til å fortelle veldig mye relativt sprøtt.. Og noe av det er jo innen motorens verden.

 

- 'Farsjan rygga over mæ i 180 med snescooter'n'

er den som tar kaka :)

 

Ellers så er det utruli mange som skal skryte på seg hestekrefter, det er sprøtt å høre hva folk faktisk trur på er sant osv.. Også blir jo hestene og alt værre og værre for vært ledd ryktet går igjennom også.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.....

Har hørt min del jeg også.

Noe av det beste, må være en bekjent, som sa at han skulle bytte fra 10V topp til 20V topp, for da fikk han minst 50-60hk mere. Tru hva dere vil. Jeg bare gikk. Spes da han skrøyt av å ha hatt 100km/h over ett fotgjengerfelt, i ett nærområde med skolevei til barne/ungdskole!!!

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CalibR

 

136 er vell mer riktig. Å turbo blir drevet av ett turbinhjul og ett kompressorhjul. Dette sitter på en aksling. Å turbinen blir drevet av eksosen viss det var meg du hinta til ;) :eek:

 

Ikke deg. En kjenning av meg, han har skjerpa seg villt nå, kan mest sannsynlig mer enn meg om biler... Men har fremdeles et urealistisk forhold til trim og effekt av dette. Han har en kadett gsi 8v med 160 gamp... Godt trimma

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Kamerat av meg som har s6 mener han kjører 2,8 bar ladetrykk og har i overkant av 380hk :rolleyes:

 

trolig fordi trykkmåleren som sitter i bilen orgianlt viser absolutt trykk.. og hvis det stemmer og turbo'n er riktig så kan det jo være at han har 380hk.. langt fra umulig det ;)

Men regner med at fyren er lost sider du sier det, så da stemmer det sikkert ikke ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nettopp, det som er, de som kommer med slike latterlige historier om alt mulig rart får man bare jatte med.. "wow, det er sykt" (dust) ;) :D

 

man tenker sitt ihvertfal :)

 

synes nå "denne turbo'n er helt syk, er formel 1 teknologi" er ganske så festlig jeg... hva vil det si? 80 talls teknologi? :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autofil-Larsen:

"Denne Skyline GT-R'en har en V6'ers motor...." også: "med litt pling og litt plong har du tryllet frem hele 500 sinte hestekrefter"

 

Var noe sånt... Slap yourself, biatch, and check the facts!

 

 

Edit: Var en på IRC'en som sa at han hadde kjørt i 140 gjennom sentrum i Oslo.. Han svarte mye "klokt" og hadde kunnskaper tror jeg... For meg virker det som at det er overlegen syk fart med de veldig trange gatene vi har her, syns dere ikke det? Eller kan verstinggutta boys klare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

hehe, nettopp, det som er, de som kommer med slike latterlige historier om alt mulig rart får man bare jatte med.. "wow, det er sykt" (dust) ;) :D

 

man tenker sitt ihvertfal :)

 

synes nå "denne turbo'n er helt syk, er formel 1 teknologi" er ganske så festlig jeg... hva vil det si? 80 talls teknologi? :D

 

Du skal være forsiktig meg å mobbe F1 turbo`n, den er noe av det råeste som er EVER!! Kan vel bare nevne et par stykker som kjører med Garret F1: WRC`n, RS 200 og den hvite rs500 fra vinstra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår