Gå til innhold

Verdi på denne Audien

Ranger emnet


Gulliksen

Anbefalte innlegg

Audi A3 97 mod

Garantert kjørelengde 48000 Km

2 Eiere,alle servicer fulgt

 

Rød/antrasitt
Klimatronic
El vinduer
Automatic
Alu felger BBS
Airbags
Servo
Tyverisperre
Sentrallås
El speil
Abs
Radio/kass + +

 

Bilen befinner seg i Tyskland.

 

Hva tror dere denne bilen er verdt ? Jeg har fått et tilbud på 138000,- Men jeg syntes kanskje dette var litt dyrt, det er jo tross alt en 97mod. Tar kanskje importøren veldig mye for jobben her ?

 

Jeg har ikke store erfaringa med import av biler, noen som vet hvor jeg kanskje kan henvende meg for å sjekke om prisen er "rett" ?

 

På forhånd takk.

- 1997 Audi A3 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så for meg ut litt stusslig. ikke sportsratt å da er det vel ikke sportsunderstell på den hell. ossen motor sitter det i bilen da? tror jeg ville skjekka ut litt mere før jeg bestemte meg for den bilen. finn ut hva andre importører tar å sånn. ikke forhast deg da du skal importere en bil. å prøv å få litt bagrunn av importøren så du vet at det er en seriøs importør.:D

 

 

lykke til med kjøpet. ikke kjøp katta i sekken eller "pus i pose" ;)

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det noe sted hvilken motor det var ? 1,6 ? 1,8 ? 1,8T ? 1,9TDI ?

 

Hva i all verden skal du hente en slik bil i Tyskland for ???

 

Et enkelt søk på finn gir 175 Audi A3 til salgs med priser helt nede i 89.000,- m.a.o. får du det ned til 80' med litt pruting her i landet. Skal du ha en fin en må du litt over dette i pris, men uansett får du en bil til den prisen som allerede er her i landet....

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 1,8l.

 

Tro meg, jeg har leita. Men jeg skulle ha en bil som hadde gått minst mulig, har aut.gir og har greit med utstyr og motor. Og du finner ikke så mange av de i Norge.

Ja du finner mange med man.gir men det skulle ikke jeg ha.

Derfor leita jeg i Tyskland :)

 

Men nå er bilen kjøpt ihvertfall. Kommer til Norge i morgen :)

Jeg fikk også prutet ned prisen en del..

- 1997 Audi A3 1,8l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår