Gå til innhold

Noen som har passat 32b?

Ranger emnet


passat kara

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skal du ha bilder og info om 32b modellen anbefaler jeg deg http://www.passat-kartei.de/ denne sida...Det er den største tyske fanklubben av Passat 32b på nett...I tillegg til masse info om 32b, og de helt nye 32b som fortsatt produseres (b.la i brasil, china) Er det også mange bilder av ganske skurile biler som en 32b med tre akslinger, eller en 32b stasjonsvogn-limosin...!;)

 

Men du bør kunne tysk for å skjønne noe av det da!...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Originally posted by Yoshy

Hei !!

 

Jeg har en passat 32b akkurat maken din, sølvgrå metalic, med samme motorn.

 

Tøft!

Jeg ble så overasket når jeg fikk mail om at noen hadde svart på denne tråden.

 

Jeg har mekka litt på passaten min i dag jeg, og vasket og støv suget,, og selvsagt polert.. må ha den fin mot høsten/vintern.

 

Har du gjort noe med din eller? Gått lant? CL?

 

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

Tøft!

Jeg ble så overasket når jeg fikk mail om at noen hadde svart på denne tråden.

 

Jeg har mekka litt på passaten min i dag jeg, og vasket og støv suget,, og selvsagt polert.. må ha den fin mot høsten/vintern.

 

Har du gjort noe med din eller? Gått lant? CL?

 

Vemund

 

=)

 

Har ikke gjort noe med bilen annet en at jeg har kjøpt 15" felger og anlegg. Denne uken står den hos en pensjonert karoserimekaniker som skal fjerne litt rust i en hjulbue og ellers litt små flekker her og der. Da blir den så god som ny. Lakken ellers på bilen er veldig fin.

 

Det er CL jeg har ja, med den trofaste 1.8 litern som surrer og går ennå =) Den har jo bare gått 155000 km så jeg regner med den holder et par år til !

 

Skal legge ut bilder når jeg får internett på hybelen min =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøøft

 

høres ut som du har fått en bra bil der!

sett sånne passater som har gått 400 og fortsatt går bra så detta går nok skal du se :)

 

rusta er litt summel men de er veldig solide.. er jo på hjul buer og nederst på dørene som er skumlest.

 

tok litt i hjul bua mi for ei stund sia e og.. kjett arbeid.. du var heldig som fikk han til og gjøre det for deg da.

 

ja sleng ut noen bilder, 15" jeg har på min også.. egentlig litt lite.. burde ha 16" på en så stoor bil..

 

Funker choken og alt sånn bra ell ?

 

Blir dritt bra lyd i disse bilene.. har ganske stort anlegg selv og blir jo trykk delux pga kombi formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

tøøft

 

høres ut som du har fått en bra bil der!

sett sånne passater som har gått 400 og fortsatt går bra så detta går nok skal du se :)

 

rusta er litt summel men de er veldig solide.. er jo på hjul buer og nederst på dørene som er skumlest.

 

tok litt i hjul bua mi for ei stund sia e og.. kjett arbeid.. du var heldig som fikk han til og gjøre det for deg da.

 

ja sleng ut noen bilder, 15" jeg har på min også.. egentlig litt lite.. burde ha 16" på en så stoor bil..

 

Funker choken og alt sånn bra ell ?

 

Blir dritt bra lyd i disse bilene.. har ganske stort anlegg selv og blir jo trykk delux pga kombi formen.

 

Joda, funker greitt bilen =)

Har hatt den i familien siden den var ny.

Greitt å få fjerna rusta nå før vintern. Var i grunnen bare en hjulbue som var skikkelig i trøbbel og som muligens må skiftes, men dette blir gjort denne uken =)

 

Alt funker i grunnen slik det skal nå.

 

Hvilket senkesett er det du har på din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitt vel HR 40mm på min foran, bak tok jeg av.. det var mildt sagt et dritt sett.. eller så fikk jeg feil.. men serie nummeret stemte med tuv papirene..

 

uansett.. passater er mildt sagt høye! de er bygd sånn.. ska du ha bilen din lenge vil jeg anbefale deg og kjøpe kansje mine fjører til og ha bak (den ble laaav bak , men ikke foran derfor jeg tok de av) og kjøpe et sett fra tyskland til audi 80.

 

der får du jo 60 senk og 80 senk, har til dags dato ikke funnet mere en 4 til passat.. det de har i tyskland er til audi 80 b2 men forstillinga er lik så det ska gå fint :)

 

Men bak er det ikke likt så der må du nesten ha orginale senke fjører.. eller så kan du jo kappe litt da.. det vil ikke jeg..

 

Tips til deg, bytt blinklys på sidene til noen hvite, lakk baklyktene røde.. jeg har gjort mange sånne små ting.. ikke alle legger merke til det.. men bilen blir MYE finere med dem.

 

syns i alle fall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

Sitt vel HR 40mm på min foran, bak tok jeg av.. det var mildt sagt et dritt sett.. eller så fikk jeg feil.. men serie nummeret stemte med tuv papirene..

 

uansett.. passater er mildt sagt høye! de er bygd sånn.. ska du ha bilen din lenge vil jeg anbefale deg og kjøpe kansje mine fjører til og ha bak (den ble laaav bak , men ikke foran derfor jeg tok de av) og kjøpe et sett fra tyskland til audi 80.

 

der får du jo 60 senk og 80 senk, har til dags dato ikke funnet mere en 4 til passat.. det de har i tyskland er til audi 80 b2 men forstillinga er lik så det ska gå fint :)

 

Men bak er det ikke likt så der må du nesten ha orginale senke fjører.. eller så kan du jo kappe litt da.. det vil ikke jeg..

 

Tips til deg, bytt blinklys på sidene til noen hvite, lakk baklyktene røde.. jeg har gjort mange sånne små ting.. ikke alle legger merke til det.. men bilen blir MYE finere med dem.

 

syns i alle fall jeg.

 

Syns også at bilen er alt for høy, spesielt framme. Virker som om de er mykere bak. Må vel nesten ta en liten sjekke runde på senkesett.

 

Hvor fikk du tak i hvite sideblinkers ?

 

Legger ved et bilde av "gliset" mitt =)

post-3519-13804852191793_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Yoshy

 

Syns også at bilen er alt for høy, spesielt framme. Virker som om de er mykere bak. Må vel nesten ta en liten sjekke runde på senkesett.

 

Hvor fikk du tak i hvite sideblinkers ?

 

Legger ved et bilde av "gliset" mitt =)

 

 

oi oi oi den så fin ut gutt.

har du lakka merket?

jeg fikk tak i merke fra golf gti jeg.. plast holder det seg bedre syns jeg. men det passer ikke i grillen så du må borre nye fester til det.. hehe

 

hvite blink lys er de samme som sitter på golf/jetta så de får du over alt.. torshov,høystad.. billig er det også.

 

jeg har fjernet chrom listene på min og syns det ble penere.. skal det være chrom må det være MYE chrom.. syns jeg..

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

 

oi oi oi den så fin ut gutt.

har du lakka merket?

jeg fikk tak i merke fra golf gti jeg.. plast holder det seg bedre syns jeg. men det passer ikke i grillen så du må borre nye fester til det.. hehe

 

hvite blink lys er de samme som sitter på golf/jetta så de får du over alt.. torshov,høystad.. billig er det også.

 

jeg har fjernet chrom listene på min og syns det ble penere.. skal det være chrom må det være MYE chrom.. syns jeg..

 

vemund

 

Jotakk den ser i grunn ikke så værst ut, håper den ser ennå penere ut når all rusta er bort =) (Noe som skjer denne uka)

 

Syns det ser bedre ut med de chromlistene jeg da.... men men.

Du har ikke sjekka om det finnes hvite glass til blinkelysene framme da ? Det kunne kanskje ha vært noe =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

vell,ville bare informere om det er en passat mindre i verden da min ble kræsja i kveld.:(

 

Jævli synd da :( hadde ikke du planer om å selge den snart?

jeg har foresten sett på ny bil ;) ikke VW da.. nissan faktisk.. hehe

 

 

Har du foresten noen deler til salgs? skal fixe bilen tip top tenke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår