Gå til innhold

Ca pris på Toyota AE86 trurno/levin ved import fra japan??

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

stikk heller til danmark, det er nok billigere i japan, men det blir nok helvetes dyrt med frakt da, samt at bila ifra danmark er venstrekjørt :)

og det skal ikke være så mye jobb med dem for å få dem eu godkjent her i norge

bil får du fra 10k og oppover tenker jeg + diverse småsummer av avgifter + ca 13 til 17k for skilter og eu kontroll pluss mer hvis det er noe gjøres

jeg kjøpte min ae86 her i norge for 45k med sorte skilter, og den trenger *bare* å eu kontrolleres og betale 13-17k i avgifter

ae86levin er nok mannen du skal snakke med for å få en mer nøyakte pris..

hvis du skal til danmark, sjekk hvor mye de skal ha for en komplett bakaksel med l.s.d for meg til en ae86 jeg skal bruke på en ke70

'85 Toyota Corolla AE86 rallyrigga prosjekt bil

'82 Toyota Corolla KE70 bruksbil 1.6l 8v med sveisa sperre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist jeg sjekka import fra japan, kom frakten på 20.000 + at tolla skal jo ha det samme i "fraktavgift"..... dessuten er ikke ae86 så billig i japan. de er en tanke populære der for tiden... hvis du på død og liv vil ha vippelykter, ville jeg henta en fra statene. billigere, og har venstreratt.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by David-AE86

jeg kjøpte min ae86 her i norge for 45k med sorte skilter, og den trenger *bare* å eu kontrolleres og betale 13-17k i avgifter

 

 

hvit? med en del bulker?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Oioioi.. Nå blir jeg upopulær.. Er ute etter en AE86. Helst fra Danmark.. Noen som kan tipse meg om "autodb" sider der nede eller evt Toyota-klubber etc?

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår