Gå til innhold

2.0 GTi 16v 1993!!

Ranger emnet


Paulsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du senker radiatoren og strammer turtalls nipplene så får du vaffal 200hk..

 

Btw: nice bil det derre. selv om jeg liker den med de runde lyktene best ca.95 mod

 

har en 87mod celica... går ganske greit den, men de 156ville begynner å bli tamme. Kjøper du celica før 95mod så er den nesten 120% sikkert voldtatt, og du må regne med en god del påkostninger.

 

men fortsatt... en rå bil ;)

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FireFox

har en 87mod celica... går ganske greit den, men de 156ville begynner å bli tamme. Kjøper du celica før 95mod så er den nesten 120% sikkert voldtatt, og du må regne med en god del påkostninger.

 

Er ikke helt enig med det. Greit nok at det er en "sportsbil", men det er jo en Toyota :)

Eneste jeg bytta på min var et drivledd til 1200,- i løpet av ett år. Og det var min feil at det måtte byttes.

Ellers var det bare å passe på at det var bensin på kjerra :)

Gikk som ei klokke=Toyota.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa, er enig der... men kjøper du en celica eller mr2 fra 85-89mod som har gått ca 200.000+ så blir det en del påkostninger... girkassa f.eks, toppakning osv.

 

men seff.. toyota er driftsikkert

hadde en carina II før, gjorde ikke noe med den... hadde gått 250.000 det var kjærre det :D

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Paulsen

hvis du bor i drammen så.. der er jo bruktbil selgerene konger for innbygerne, og harry faktoren er alltid på topp..

 

thats drammen :)

 

Thats right!! :D

Du må opp på konnerud hvis du skal finne grom folka.. det er 240n`s hjemsted ;)

 

Kjøpte celica`n min i Trondheim jeg da... drøy tur, men fy faan å fort det gikk hjem :)

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FireFox

joa, er enig der... men kjøper du en celica eller mr2 fra 85-89mod som har gått ca 200.000+ så blir det en del påkostninger... girkassa f.eks, toppakning osv.

 

 

Min celica fra 90, har snart gått 235000km, og eneste jeg har bytta er ett lite hull i eksosen, olje:)

Og coilledning. Ikke noe ulyder fra girkassen her i gården nei.

Men det varierer jo fra bil til bil, og hvem som har hatt de før.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hart

Hva har en VR6 motor med saken å gjøre ;) Man må ikke blande deutche edelstahl med japanske grytelokk....

 

Hehe, beklager så meget. Havnet plutseli på feil forum gitt. Såg gjennom siste innlegg lista så sto det 2.0 GTi 16v 1993, første som slo meg var Golf så derfor. Beklager :rolleyes:

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår