Gå til innhold

hvordan få garasjen min luftigere?

Ranger emnet


auto82

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Har en garasje der bilen min står når den ikke ruller på veiene. Problemet er at denne garasjen ikke har god nok ventilasjon. Når det er kaldt ute drypper det kondens ned fra taket i garasjen og ned på bilen. Dette er ikke noe kjekt med tanke på rust. En bil bør jo stå tørt inne i en garasje, eller hva? Er redd for at det er for lite lufting. Hva kan jeg gjøre for å bedre dette? Noen gode forslag?

 

:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må åpne de opp med engang. er du redd for at det skal regne inn får du bygge ett lite overbygg til dem. Er det lufting via gesims`n eller?

 

på vanliger hus er det som regel:

lufting via gesims og langs med taket opp til loftet hvor det så luftes ut i toppen. det er ikke snakk om store utluftings sprekken du trenger, men det kan være lurt, er ikke helt sikker på hvordan det er med garasjer, men det kan være lurt med ordentlig lufting der og.

 

Du må må nesten høre med ett Tømrer firma om hvordan det er med lufting og om de kan komme å se og kanskje hjelpe deg litt.

 

er ikke noen ekspert i det området der, når det er 1år siden jeg dreiv med vanlig enemanns bolig. Nå fortiden bygger jeg blokker i Oslo.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veit det, men det der er ikke akkurat det han trenger. fikk en liten følelse av at gesims luftingen er spikret igjen! Enkelte av svarene på denne posten sier litt om enkelte, og det å ha humorknock 2 slike som vist der er ikke bra nok hvis han vil bli kvitt problemet.

 

Men tro meg, jeg slapper av, gir faen i de svara, men det må vel kunne gå ann å ta seg litt sammen og være voksen?:rolleyes:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår