Gå til innhold

The Simpsons corvette

Ranger emnet


L-J

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

seriøst! den bilen der ble gud med den vingen!!! keep up the good work.

du har vel ikke lyst til å adde scoopet på panseret a? tror det kunne blitt heftig! :D

582968_1_full.jpg

 

 

til cowboy: litt enig i meningen din... syntes øystein kunne gjort noe annerledes bak der. men husk at dette er en org greenwood. 1 av 2 i verden. da blir det voldtekt å modde den uorg. herlig bil uansett. jeg tenkte IKKE På hvordan rassen så ut når 1000 hester pumpa under panseret på e6en!:D

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1987transam/69z-28

seriøst! den bilen der ble gud med den vingen!!! keep up the good work.

du har vel ikke lyst til å adde scoopet på panseret a? tror det kunne blitt heftig! :D

582968_1_full.jpg

 

 

til cowboy: litt enig i meningen din... syntes øystein kunne gjort noe annerledes bak der. men husk at dette er en org greenwood. 1 av 2 i verden. da blir det voldtekt å modde den uorg. herlig bil uansett. jeg tenkte IKKE På hvordan rassen så ut når 1000 hester pumpa under panseret på e6en!:D

 

 

holy smoke... for en bil!!

sånn vil jeg ha!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

det er hans mod, og når han legger den ut på dette forumet, vil han jo sannsynligvis ha feedback.. jeg gir han dette, og sier at bilen er desaturated, noe den ikke skal være.. men hva i all verden har det å si om det er hans eller min mod.. jeg forholder meg til mitt utsagn, helt til L-Jay SELV sier at den er desaturated med vilje...

 

Og du sier at vi er for pirkete? se på et forum som Digimods. Der vil de klikke totalt om du har glemt en liten ting. Her påpeker vi feiliene, noe som gjør at moddene blir bedre.. skjønner ikke helt problemet:rolleyes:

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

offtopic men:)

 

Denne bilen har jeg sett i virkeligheten! Den har vært i norge på Corvettetreff:D Var ca 100-150 corvetter tror jeg, dem var innom Larvik. Denne her da, den sto helt for seg selv på en grass-slette når jeg kom. Helt spesiell tror jeg... Megafeit i virkeligheten, mye fetere enn på bilder:D

 

582968_1_full.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår