Gå til innhold

Chevrolet / Dodge ønskes kjøpt! HASTER!

Ranger emnet


Eriik

Anbefalte innlegg

Originally posted by exuz

nrd: hva vil nesten godkjent si, jeg er også på utkikk etter en russebil, og jeg bor i bergen.

 

den trenger nye bremser (klosser og skiver) forann, det er litt oljelekkasje fra toppdekselet og batteriet må festes... er det som må fikses for å få den godkjent.

 

er en 90 modell.... vi kjøpte den for 25tusen. har ikkje hørt med de andre ka de er villig til å selge for men regner med det blir en overkommelig pris :)

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by exuz

skal ta å høre med de andre, men den dere lekker olje fra toppen-feilen høres ikke bra ut :/ og koster mer enn lite å fikse :(

 

(det er om det skal fikses da.. litt høytrykksspyler pleier å ordne det, selvom det kansje ikke er den smarteste måten)

 

skal nevnes at de som tok den til eu-godkjenning er rimelig vanskelige... hvis eg tar den et annet sted kan det være eg slipper unna med kun å skifte bremser. det blir ikkje så mye på hver hvis det er 8 på bilen, endå mindre hvis du ordner en sponsor avtale

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by exuz

skal ta å høre med de andre, men den dere lekker olje fra toppen-feilen høres ikke bra ut :/ og koster mer enn lite å fikse :(

 

(det er om det skal fikses da.. litt høytrykksspyler pleier å ordne det, selvom det kansje ikke er den smarteste måten)

 

lekkasje fra toppdekselet er jo en bagatell. tar 30 min å skifte den pakningen. Det er ikke snakk om topp pakningen. bare så du ikke blander tenkte jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår