monte Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Skal montere gassere på 8 v gti motor.. Hvordan gjøres det med dysene? det står jo fast i toppen. Fins det noe man kan plugge nedi hilene eller er det andre måter å få tettet hulet på?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Er det ikke bare til å la dysene stå der da. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet Desember 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Vei ikke jeg.. blir jo kansje litt i veien da? + at de stikker litt inn i innsuget og hemmer flowen litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Går det ikke ann å kappe de ned litt da? Jeg har sett en gti med gassere der dysene stod i. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 I min 10v motor som i bunn og grunn er samme motor sto det spjeldhus på før.da var det dreiet noen alu-hylser som var gjenget opp og skrudd nedi der dysene stod originalt.Med spjeldhusa på så stod dysene like før toppen. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg