Gå til innhold

Så var det skjed...

Ranger emnet


algaman

Anbefalte innlegg

Bra du klarte å lure deg unna.. :)

 

Jeg lurte meg unna lignende, og fikk et forelegg på 5000kroner også, heldigvis kom det så seint at min betingete dom var over..

 

Dette var for at jeg mista kontrollen på min Golf 2 Gti 16v opp en bakketopp i en sving.. Fikk sleng på tørr asfalt, med 215/40/16 og 60mm senk.. Kontra, traff fortauskant, og smalt.. Farten blei anslått til rundt 60km/t, og en bil som var ombygd og ikke godkjent slik at skjermene tok borti hjula.. etc.. så greit nok :)

 

Jeg er glad jeg slapp så billig unna, men 18500kr i bøter begynner å bli litt..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by algaman

så er dt på tide å fikse bilen...noen som har en front med grøftelys og parklys til min kjære mx3? hehe

 

hm, har en jeg. vurderer å bytte ut min i pakfeifer front :D hva byr du?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Originally posted by Jonte

Bra du klarte å lure deg unna.. :)

 

Jeg lurte meg unna lignende, og fikk et forelegg på 5000kroner også, heldigvis kom det så seint at min betingete dom var over..

 

Jeg er glad jeg slapp så billig unna, men 18500kr i bøter begynner å bli litt..

 

hehe...kjedelige greier dt der..men dt verste av alt var at ble jo tatt i 105 i 80 sonen 2 timer før eg smalt..så kanskje man ikke fortjente lappen tilbake:rolleyes: skjønner ikke koffor purken isje brukte den, men siden eg godtok den boten på dt stedet så går den vell ikke inn i politiets rekker el noke sånt..går vell rett til statens innkrevingssentral..så dt ble 4 prikker og 8800 i bot på bare noko timer..ble forskjellig dato da ihvertfall..ikke verst bare dt..noen som vet om noke mx3`er som står oss noen høggere?

kalla avgifter får du egentli på en bil som du henter fra tyskland om man kun ska bruke delene?demontere den i danmark og plukke delene med seg inn til norge og selge resten til et vrak greier..du får jo biler billigere i tyskland enn delene koster ny her i norge :mad:

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår