Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

Originally posted by bmw-styling

 

Er det den samme Pug'en du mener? En kompis møtte også en slik ved Stange en gang, og han hadde "litt" høy fart. Onkel blå tok en u-sving ved Uthuskrysset, men de nådde han aldri igjen :fingers: :D

 

ja det er samme.. ganske sikker.. Kan hende de ga seg.. har gitt opp før.. er noen jeg kjenner på stange som ristet de av seg..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal bare skyte inn et lite tips her til dere som skal benytte dere av Oslofjordtunnelen. Som sikkert noen av dere vet så går den ganske bratt nedover og dette frister da til å gi "litt" på. Men pass på i bunn av tunnelen står det to ganske godt gjemte kamerar og i tillegg patrulere UP denne tunnelen ofte! Så dette er ikke strekka man skal "guffe" på så voldsomt. Bor på nesodden (ikke langt unna tunnelen) og leser ofte i lokalavisa om alle de som blir tatt av UP der. Sist ble en 19 åring tatt for å ha kjørt forbi UP i 160 km/h, det er 70 sone (mener jeg). Så pass PÅ! ;)

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ørjan Eriksen

 

ja det er samme.. ganske sikker.. Kan hende de ga seg.. har gitt opp før.. er noen jeg kjenner på stange som ristet de av seg..

 

Samme Peugeot'n?! Jeg er 100% sikker på at det er to forskjellige vi snakker om her! Den KZ-regga kan tilhøre Stange Lensmannskontor, for den har jeg aldri sett.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-styling

 

Samme Peugeot'n?! Jeg er 100% sikker på at det er to forskjellige vi snakker om her! Den KZ-regga kan tilhøre Stange Lensmannskontor, for den har jeg aldri sett.

 

 

Hamar sin er rød.. sitter ca 400hk i den fikk jeg høre i dag..

Stange har også en Peugeot 406 (Blå) MEN den er sykere enn Hamar sin..

Så Hamar har en Rød 406 og Stange en Blå 406 så vær ops..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ørjan Eriksen

 

 

Hamar sin er rød.. sitter ca 400hk i den fikk jeg høre i dag..

Stange har også en Peugeot 406 (Blå) MEN den er sykere enn Hamar sin..

Så Hamar har en Rød 406 og Stange en Blå 406 så vær ops..

 

 

??? 400hk ???

 

Hvor har du hørt det hen? Jeg tror neppe det er mer enn maks. 200hk i den røde. Jeg vet at enkelte V70'er har ca. 300hk +/- og det skal være maks.

 

Kildene mine nokså pålitelige.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, veit det. Mista lappen for noen mnd siden. En ung yppling som stoppa meg. Viste det ikke stemte, så godtok det ikke. Fikk medhold i retten. Så han kødden av en purk er bra sur nå... Følger etter meg når er ute å krutter.

Originally posted by bmw-styling

 

Slike ferskinger er en forbanna plage, ja! De skal ofte bevise for sine overordnede at de duger i forcen og skal yppe seg på alle måter. De tror de eier verden og kan buse fram som de vil :anger: assman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ørjan Eriksen

 

 

Hamar sin er rød.. sitter ca 400hk i den fikk jeg høre i dag..

Stange har også en Peugeot 406 (Blå) MEN den er sykere enn Hamar sin..

Så Hamar har en Rød 406 og Stange en Blå 406 så vær ops..

 

Så det går en 406 med ca 400hk, og en som er enda råere som sivilbiler? HAHA. Get real..

 

Har skrevet så mye om dette før, så jeg gidder ikke mer.

 

Men noen stikkord:

 

-Rart at snuten leder utviklingen med trimming

-Driftsikkerhet

-Vedlikehold

osv osv

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

Så det går en 406 med ca 400hk, og en som er enda råere som sivilbiler? HAHA. Get real..

 

Har skrevet så mye om dette før, så jeg gidder ikke mer.

 

Men noen stikkord:

 

-Rart at snuten leder utviklingen med trimming

-Driftsikkerhet

-Vedlikehold

osv osv

 

Sa jeg hadde hørt det.. Lær deg og lese..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

 

Vet det går en der ja men trur ikke det er sivilbil...er en 60 år gammel mann eller .no som har kjørt den har jeg sett! Feit tralle!

 

Han hadde bilen bare 2 uker eller no.. en på Bilcentrum som kjøpte den av han. Politiet har ikke sort evo 8 i Trondheim etter d jeg vet.. Jeg har helt sikkert fått høre det hvis så har skjedd :)

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Masta_T

Er det noen som har noe rund Skjetten, Lillestrøm,fetsund,Lørnskog og sørumsand??:D

 

De sivile bilene som er i mest bruk i Lillestrøm området er:

 

Mørk grå Nissan Primera Stasjonsvogn. Kjenner den igjen på:

- 1 ekstra antenne på taket plassert rett foran den originale. Ekstra "bremse lys" i bak ruten under det originale lyset.

 

Hvit Toyota Carina Stasjonsvogn. Kjenner den igjen på:

Ekstra "tåkelys" innfelt i grillen i støtfangeren. Alltid en med blå skjorte eller svart skinn jakke som kjører den!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår