Gå til innhold

Ingen "der ute" som har Toledo?

Ranger emnet


VeGGiz

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Kjøper Toledo av første generasjon om få dager, allerede tatt den i bruk!! ME LIKE!!

 

1997 Toledo SXE TDi, sparebøsse på hjul. Vært nede i 0.36 på ren langkjøring med den. Si ifra hvis noen finner noe morsom styling da!

 

Har planer.. Står på små 14-tommere nå. Skal nok opp, men veit ikke om det blir så mange hakk, skal jo være bruksbil dette her. Videre blir det sannsynligvis bytta en skjerm, og i den forbindelse kommer det ny lakk litt her og der vil jeg tro.

 

Ble nevnt vannlekkasje... Har en følelse av at det kommer inn vann i bilen, hvor leiter jeg? Baklyktene skal være tetta, der kom det nemlig inn etter at bilen var til lakkering, råttent karosseriverksted..

 

tror nok ikke 97 er første generasjons toledo.fruen har 91 mod å den er ikke veldi lik 97 mod akkurat..noe mer kantete

cellphone_1215282946.jpg

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 5 months later...

Mimre, mimre... Hadde en -96 Toledo 2,0 ST Sport som jeg solgte til en i Trondheim for 9 år siden. Den var sort og hadde samme motor som satt i Golf GTI den gangen (115hk). Var veldig fornøyd med den jeg, var ikke så veldig mange av dem da heller. Tror årsaken til at det ikke er så mange å se på veien er at mange av de er dårlig holdt og gaske råtne nå, i tillegg til at det ikke ble solgt så mange av dem. Men det blir jo fort harry med styling og alt mulig (men det er min mening).. Få på noen ok hjul, kanskje senke LITT, så gjør det mye ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Artig å se at det er et eget forum for Toledo.

Kjøpte en 1.9 90hk TDi i 1996, og den er fortsatt i bilparken.

Den har nå gått 390.000 km uten noen form for alvorlige problemer.

Feil med bilen har vært bremsesylindre på bakhjul, rust i skjøten mellom karosseriplatene i bunn av bilen, dørlåser fryser om vinteren, en knekt fjær foran, sentrallås, håndbrekk, luftmengdemåler og defekt temperaturmåler.

Eksosanlegg er fortsatt originalt men har sveiset det en gang og byttet bakre potte.

Forstilling, motor, dynamo, starter, clutch og alt annet er fortsatt originalt.

Motoren virker fortsatt som den er "ny", men gjennomsnittlig forbruk på årsbasis har gått opp fra 0,47 til 0,51 liter pr mil.

Oljeforbruket har alltid vært ca 0,35 liter pr 10.000 km.

:-)water

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår