Gå til innhold

FWD får meg til å føle meg som en pen ballerina i rosa trikot

Ranger emnet


Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

Dette er jo tross alt ikke Club-Honda-forumet hvor enhver form for egne meninger eller individualisme blir sett på som en uting som må slettes bort.
Kjære Øivind, det gleder meg bittelitt å se at du fortsatt er gretten, men de fleste av oss på Club Honda synes vel det var rart at du skiftet personlighet. I den ene stunden så var tuning det du brant for, å plutselig skulle du ha bling bling, noe du også hatet/hater, på den forhatte bilen din. Jeg har desverre glemt ordrett og hva alt styret var siden jeg lever i nuet og ikke i fortiden. Men jeg finner det nå enda merkeligere at du i det hele tatt melde deg inn på Club Honda siden du har ett brennende hat til FWD. Det blir som om jeg skulle melde meg inn i VAG-klubben.(For å så spørre hvor jeg kan få kjøpt Angel Eyes etter først å ha skrevet en tordentale mot all styling)

 

Teksten appelerer desverre til bilinteresserte mennesker, som ikke er kjent som den delen av befolkningen med størst intelligens.
Cesium_e

Er ikke dette å sparke seg selv i ræva siden du er en av de som henger på et BILforum, altså da et forum beregnet for folk med interesse for bil? Men på seg selv kjenner man andre.

 

Vittig at en så latterlig diskusjon kan pågå så lenge :) Er jo ingen som tvinges til å kjøpe seg hverken FWD eller RWD, og så lenge folk har forskjellige behov, så vil jo markedet alltid ha både RWD og FWD.

Jeg har hatt FWD, og nå RWD, men jeg savner crx'en på vinteren jeg. Det å spøle seg fram med 200'en er av og til ytterst uønsket, og jeg føler meg faktisk ikke helt trygg. Ikke er jeg verdensmester heller :) Og for å rette på det prøver jeg å få med meg kjørekurs og banetreff for å forbedre meg. Fikk faktisk til brukbare slenger med crx'en også i min tid. Den ene var faktisk så bra at den endte i døden for bilen. ;) Og så det er sagt fikk jeg også sleng som endte i krasj med 200'en. Så min konklusjon er at smeller det så smeller det, RWD eller FWD er åkke som. Det er bare farta som avgjør hvor hardt.

 

 

Nydelig ode til den forhatte FWD Hr.Ryeng, men er det ikke nå på tide å kjøpe seg en gammal Sirævva (bare ett eksempel) og skifte signatur?

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenk at denne tråden lever ennå (uansett hvor offtopic og useriøs den er blitt (glem det faktum at jeg óg var det i begynnelsen)). Jeg får vel skyte inn en kommentar/korreksjon før jeg får denne låst (hva er det med mine tråder og lave survival-rates?):

 

Kjære Øivind

Det er "Øyvind" med "y".

 

 

 

det gleder meg bittelitt å se at du fortsatt er gretten

Flott å se at det gleder deg å se at andre mennesker har det vondt.

 

 

 

men de fleste av oss på Club Honda synes vel det var rart at du skiftet personlighet.

Newsflash! Som alle andre mennesker forandres også jeg av de opplevelser og impulser jeg får inn over tid.

 

 

 

I den ene stunden så var tuning det du brant for

Det gjør jeg da ennå.

 

 

 

å plutselig skulle du ha bling bling, noe du også hatet/hater, på den forhatte bilen din.

Hvor ser du at jeg skulle ha bling-bling? Jeg tenner ikke på gullelokserte eikehjul med hvit dekkside kombinert med hydraulikk og slangeskinnsratt og SPESIELT ikke på en Japansk 80-talls sedan. På Cadillac Escalade og liknende er det liksom "helt greit", ikke min yndlingsbil/stil, men de som liker det får for all del bare bygge. Om du mente "bling-bling" som i at bilen ikke ser ut som en dass, har senking og felger, så tror jeg du må ta en tur til UrbanDictionary for å se hva det egentlig er du snakker om, og slutte å misbruke ordene du ytrer siden folk fort kan bli forvirret.

 

 

 

Jeg har desverre glemt ordrett og hva alt styret var siden jeg lever i nuet og ikke i fortiden.

Hør, hør. Jeg lever i fortiden, visstnok.

 

 

 

Men jeg finner det nå enda merkeligere at du i det hele tatt melde deg inn på Club Honda siden du har ett brennende hat til FWD.

Jeg må igjen korrigére deg; jeg var faktisk aldri medlem i Club Honda, men kastet derimot bort noen måneder på forumene der (måneder jeg for alt i verden gjerne skulle hatt tilbake, da du kunne vært brukt på noe mye mere fornuftig enn "Ricerens guide til Lexuslamper" (noe satt på spissen)). Så over til sakens kjerne. Jeg får altså ikke lov til å vise interresse for Honda siden jeg hater FWD sier du? Dette var jo virkelig deprimerende nyheter da Honda ikke bare lager FWD-biler. Ikke for at det er et enormt tap å være uten Club Honda; her på det store, vide InterWeb finnes det en masse andre forum/klubber/foreninger/klaner/kulter som passer mitt Hondaforhold mye bedre.

 

 

 

Det blir som om jeg skulle melde meg inn i VAG-klubben.(For å så spørre hvor jeg kan få kjøpt Angel Eyes etter først å ha skrevet en tordentale mot all styling)

Så det du prøver å formidle her er noe sånt som at du ikke kan bli med i VAG-klubben fordi noen andre mener at det ikke passer seg siden du hater VR6 (VAG-spesifikt fenomen), deretter kjefte de ut siden du også hater Tyskstuk og til sist spørre om å få tak i engleøyne til en Nissan RS13? Jeg er redd jeg ikke er helt med her (da dette må være den værste sammenlikningen og den mest bakvente og overkompliserte formuleringen jeg har hørt siden jeg så den tråden med han der dyslektikeren her på mitt elskede Bilforum).

 

 

 

Nydelig ode til den forhatte FWD Hr.Ryeng, men er det ikke nå på tide å kjøpe seg en gammal Sirævva (bare ett eksempel) og skifte signatur?

Jeg kan da virkelig ikke erindre at noen har holdt et odé for meg? Men jeg kommer i hu det direkte motsatte (hallo, jeg startet denne tråden, gjorde jeg ikke?). Hvordan/hvorfor du i det hele tatt forsøker å prakke på meg Ford sin klassiske Sierra er for meg et mysterium. Jeg liker Honda husker du, og signaturen min viser det. Men jeg får jo ikke lov av deg til å like Honda siden jeg er FWD-motstander, så jeg får vel bare legge meg i ei grøft og vente på døden jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår