Gå til innhold

JPG: Brutal Tyskstuka 35i Variant

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by triggerhappy

 

Latterlig er det du er. Hvorfor skal ikke han ha meninger om biler om selv om kan kjører granada? hva har det med saken å gjøre?!

 

En person som syns at en granada er pen bør i mine øyne være fritatt for å utrykke sine meninger om biler som dette.(Prøv å ikke ta ALT så jævla seriøst her a ford elskere. går an å ha LITT selvironi.)

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by DeeLuxe

 

En person som syns at en granada er pen bør i mine øyne være fritatt for å utrykke sine meninger om biler som dette.(Prøv å ikke ta ALT så jævla seriøst her a ford elskere. går an å ha LITT selvironi.)

 

Selvom man kjører Granada er det ikke sikkert at vedkommende synes designet er top of the line, smarten. Design er dessuten smak og behag, og en 78-Granada tenner meg mer enn en VW.

Du høres ut som en fjortis med den bilmerkerasismen du bedriver her. Hold deg på Golf 2-forumet og fortsett å pusle med 90-fangere og 88-speil, din hagenisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang en haug med fjollete meninger, men det var jo ikke annet å forvente..

 

A4 lyktene ga litt for myke linjer til fronten. Resten av bilen er jo rimelig kantete. Skjermbrettingen var heller ikke vakker i mine øyne. Resten var knall.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

 

Selvom man kjører Granada er det ikke sikkert at vedkommende synes designet er top of the line, smarten. Design er dessuten smak og behag, og en 78-Granada tenner meg mer enn en VW.

Du høres ut som en fjortis med den bilmerkerasismen du bedriver her. Hold deg på Golf 2-forumet og fortsett å pusle med 90-fangere og 88-speil, din hagenisse.

 

Fint du vet hvem jeg er og hva jeg står for da...tenk så flott verden hadde vært som ikke alle tok ALT som ble skrevet på et forum blodig seriøst....

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig, så synes jeg det ble noe "rart" i overgangen fra panseret til lyktene, noe feil med linjene på panseret liksom, dessuten falt ikke front fanger i min smak (liker dem litt mer åpne, og ikke minst, med grøftelys nede i fanger'n) Dessuten synes jeg at en så "stor" bil som passaten er, trenger større hjul, ellers blir størrelses forholdet feil imo. Ellers er det vel ingen tvil om at det er lagt en del tid og jobb i bilen, så at den er godt bygd, og sånn sett gjennomført er det vel ingen tvil om.

 

Men smaken er som baken ..

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

 

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Nok en gang en haug med fjollete meninger, men det var jo ikke annet å forvente..

 

A4 lyktene ga litt for myke linjer til fronten. Resten av bilen er jo rimelig kantete. Skjermbrettingen var heller ikke vakker i mine øyne. Resten var knall.

 

hmm synes også hjulbuene blei litt rare.. men sikkert en fin bil live.. er uansett mer gjort med den en det de aller fleste gjør

Benekter du fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår