Gå til innhold

Toyota LEVIN AE101

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

9 år gammel tråd - oppdatert 20.05.2013 - originaltekst i bunnen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hei og hopp !

det er 9 år siden jeg laget denne tråden....

vil bare oppdatere og si ENDELIG ER BILEN I FØRSTE POST MIN!

det har vært mye leting siste årene men endelig dukket den opp!!!

 

33jjm3a.jpg

142u0qd.jpg

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

- original tekst fra 2004 -

--------------------------------------------------------------------------------------------------

her er noen bilder av nordens eneste Toyota Corolla LEVIN.. 1,6 twincam supercharger.. 170hk..

norsk bil. jeg har prøvd den.. råeste bilen jeg noen gang har kjørt.. sitter på høyre side å kjører i den..

 

5sjsp

 

5sjtv

 

 

fornøyd nå?? kommer flere bilder etterhvert...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

- original tekst fra 2004 -

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Endret av DJ-timoty

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by DJ-timoty

her er noen bilder av nordens eneste Toyota Corolla LEVIN.. 1,6 twincam supercharger.. 170hk..

norsk bil. jeg har prøvd den.. råeste bilen jeg noen gang har kjørt.. sitter på høyre side å kjører i den..

 

 

 

 

 

dårlig med bilder her;)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DJ-timoty

normalt i forum så uploades bildene.. men d gjør det vist ikke her da.. åssen gjør jeg det da?? me private bilder...

 

uploading av bilder ble sperret for en stund siden pga. det tar MYE plass. registrer deg på http://www.photobucket.com f.eks. og last opp bildene der:)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind Ryeng: AE86 var den siste Levin med RWD .. den der er AE101..

 

DJ-timoty: så den på gatebil Tidligere i sommer.. samme dagen jeg begynte å se etter ny bil ..

(dvs dagen jeg Grøfta Carismaen min :P)

Men hadde selvsagt glemt å skrive opp telefon nummret så jeg sjekka litt på nettet etter den fant den ikke .. og så begynte jeg å se etter Brukbare Nyere RWD biler ..

også fant jeg ut at jeg ikke hadde nok mulla til en IS200 (og hvertfall ikke en Altezza RS200)

 

 

Her er foresten en AE101 Trueno

AE101.jpg

ikke mye forskjeld mellom de .. bare detaljer

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår