Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gidda å laga en detaljert gjennomgang på den bakfangern din du? for å få det bra osv.. :P akkurat det samme jeg tenkte selv ,men bare å lage fra bunnen av med byggskum å glassfiber..

syntes det der så mye enklere ut egentlig..

For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bare detta er et helt genialt prosjekt.

Gleder meg til å se den ferdig.

Er det så at prosjektet skal prøves å være ferdig til sommern? eller er det et litt lengere prosjekt?

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei satser på å få skilt på den til sommeren :D vil jo ha noe å kjøre med når eg får lappen igjen :) hehe

 

er vel på tide med en oppdate med noen bilder nå vel ? hehe

 

502.jpg

har holt på med vinga for det meste :)

 

503.jpg

ligger nå 99% fint til bakluka :D

 

men vinga begyner å bli litt for lang nå etter eg har forlenga den bitte litt for å få en jevn flate...

 

504.jpg

505.jpg

så lurer på om eg skal gjøre sånt som på det øverste bildet der... ha den litt for langt bak, også lime og sparkle vinga helt fast i bakluka, også fortsette den skråen på vinga nedover "bak" luka... tror dere det vil bli tøft ?

 

ellers har eg kappet og lappet sideskjørtet på andre siden også nå, så nå er begge skjørta i rette lengden :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... har fått gjort litt hvertfall denne uka... ikke den mest produktive uka men men :P hehe

 

bestilte nye hjullager forran og høyre framskjerm på fradag :) så da har eg dem *tenke* tirsdag tror eg :)

 

506.jpg

har sprayet på litt grunning på bakfangeren bare for å se hvordan det egentleg så ut, vanskeleg å se med X antal forskjelige farger osv :)

 

507.jpg

har sparklet en del mer på bakluka også :)

 

og bare for å få sagt det sånt at derre ikke tror eg har vært heelt på latsiden hele uka så er antenne hullet ferdigt, og har sparklet litt inni døråpningene, kappet litt til på sideskjørtene, framfangeren er på jobben til bror min og blir vekket til live igjen som stylingfanger til 626 ^^ hehe

også brukte en på arbeid heeele uka på å dele og presse ut hjullagrene i spindlene forran :( men men... leverer dem med en kamerat som skal sandblåse dem på mandag :) så lakker eg dem på mandags kveld, også satser på å få prest i lageret og få dem sammen på tirsdagen :D så kan den faen meg settes ned på hjula på tirsdagen/onsdagen... viss alt går som det skal... men det pleier det jo ikke... så får se hva som skjer hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på å komme på hvertfall 1 av treffa hvertfall :) på rudskogen da :)

 

hehe, pass på at du ikke gjør som han med 200 sx'n på rudskogen for noen

år sida da. Nydelig bil med noe som: "FAEN, bilen ferdig en time før avreise.

Faen ta elgen!!" risset inn i panseret, på en noe redusert bil :drive2

 

Lykke til videre med grom bilen ;D

Han fra åsen

 

X'er:

- 2001 Polo, (taket og vraket)

- NSR 125 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår