Gå til innhold

Feeler: Karbonfiber panser

Ranger emnet


Mk2-16v

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mk2-16v

 

+ at vi vet jo ikke hvordan finishen er?

Cftype går for å være en av de beste borti statene, eller så har vi jo All Smiles i England som har fått positiv omtale av The Golf.

 

Hvis du vurderer å kjøpe glassfiber panser med litt karbon på toppen, da burde du vel ikke være så kresen syns jeg men...ok.

Dine penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Siden dere skal ha absolutt det BILLIGSTE...

 

http://www.auto-concepts.co.uk/show_product.asp?id=332

 

;-)

 

Det var frakta jeg ville ha så billig som mulig.

Men det var ikke gæren pris på panser og frakt hos auto-concepts.

Veit du åssen kvaliteten er på panserene de lager?

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

 

Det var frakta jeg ville ha så billig som mulig.

Men det var ikke gæren pris på panser og frakt hos auto-concepts.

Veit du åssen kvaliteten er på panserene de lager?

 

Kom tilfeldig over det når jeg titta rundt etter deler til andre ting, så posta det bare for å være grei :) Har ikke golf lengre, og håper jeg aldrig får det igjen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har vært i kontakt med et lite firma i Canada som lager panser i carbon/glassfiber eller carbon/kevlar.

Pris for et panser i sort carbon/kevla var $425 CAN. (2250,- NOK)

Grisebillig spør du meg ;)

Pris på frakt var han usikker på men det kunne han finne ut hvis jeg fortsatt var interresert.

 

Er det flere her som er interresert i et carbon/kevlar panser så kan vi bestille samtidig for å spare litt på frakt.

Kan fåes i hvertfall rød og sort carbon/kevlar, er usikker på hvor mange forskjellige farger man kan få det i.

 

 

30.jpg

31.jpg

33.jpg

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetl0vB

Jeg er veldig intresert i et carbon/kevlar Sort panser jeg.. det er ferdig tilpasset til fester og slikt eller ?

 

Ferdig med fester i stål til hengsler og panserlås.

Bare å slenge det på bilen og tut og kjør ;)

I følge han som eier bilen på bildene så veier panseret bare 10lbs ca. 4,5kg + at det er sterkere enn carbonfiber/glassfiber.

Ikke det at jeg trenger et panser som er så sterkt at det er det eneste på bilen som er helt etter en kollisjon :D

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår