Gå til innhold

Hvor mye må man ut for et gewinde senkesett ??

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Old School var kuult det. Husker første gjennomførte jeg så. fikk bilder på maling listen til Club GTI i england. Einser golf på ATS Cup med polert kant. Det var i '99..................

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :rolleyes:

 

Lars: et justerbart senkesett/coilovers/gewinde kan koste fra rundt 5000-15000kr.. Det spørs hvilket du skal ha, og hvor du kjøper det fra..

 

Du får jo sånne billige merker, som Supersport osv.. Også får du dyre merker som KW og H&R..

 

Jeg har ingen erfaring på hva som er best eller noe, det må vel noen klare å svare på? Men, du burde gå for et som er rustfritt.. Så det slipper å ruste fast slik at du får vanskeligheter med å justere det i det hele å det store..

 

Autospar fører vel FK og AP? Eller hva? Det duger vel greit det?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Du har vært for mye på bilforumet.. :rolleyes:

 

:D Tydligvis... ;)

 

Hey Grumpy!! Du får FK Gewinde hos Autospar.

Har akkurat bestillt ett sett til min Golf Einser Cab (real OLDSKOOL!!). Skal gi 6.990,- inkl.mva

8.990,- med Gule justerbare KONI

 

BTW: Når jeg leser denne tråden så lurer jeg litt på om du har lov til å kjøre bil i det heletatt. ;) Tror ikke de leverer Gewinde til moppen altså...

Takk å være slike som deg (ikke du altså LupoBOY) så er det så sinnsykt mange dårlig tråder her på forumet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår