Gå til innhold

Delte Integrale

Ranger emnet


Swidish

Anbefalte innlegg

de er svake for rust,men det er jo eldre biler.

det kan være tull med det eletriske nettet,men det er jo sånt man kan kikke over før man handler(att det ikke er fult av strømtjuver og ledninger som går på kryss og tvers)

Kikk etter sprekker og rust ved frontruta og oppe under bakluka det er der de får det først(somregel)

Drivverket tåler en god del,det som gir seg først er clutchen som er god for 280hk og ca 350nm.

 

jeg får bygget ny motor i min 16v nå(ca400hk,blir gøy)og det eneste jeg skal gjøre er og forsterke kassa.

men dette gjelder 16v,8v har svakere differ og annen kraftfordeling.

 

håper det var til litt hjelp?

 

send pm om det er noe du lurer på så skal jeg hjelpe/svare så godt jeg kan.

 

mvh.Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt til å kjøre den stilen, men førerdøra og panseret er svart, håndtaket på døra bak på førersida er litt herpa, glasset på ene baklykta er løst, litt småriper og stein sprut i frontfangern og to små rustbobler ved frontruta.

Men panseret vurderer jeg på det sterkeste å beholde svart....

Originally posted by Viking067

Kosmetisk?

 

 

 

:-)

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om to Delta Integrale fra før av i Larvik...

 

En mener jeg går på LS skilter, og er hvit... Har gått i Larvik i en årrekke..

 

Den andre er rød, og jeg tror en av mekanikerne på Peugeot/Mercedes kjører den...

 

Anyways, hvor må du levere disse bilene for å få de serviced her til lands?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Vet om to Delta Integrale fra før av i Larvik...

 

En mener jeg går på LS skilter, og er hvit... Har gått i Larvik i en årrekke..

 

Den andre er rød, og jeg tror en av mekanikerne på Peugeot/Mercedes kjører den...

 

Anyways, hvor må du levere disse bilene for å få de serviced her til lands?

 

Dem fleste kan ta service på dem ikke noe problem.hvis du ikke skrur selv er det et firma i Oslo Bilsevice heter dem delte meninger om dem men det er merke verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Dem fleste kan ta service på dem ikke noe problem.hvis du ikke skrur selv er det et firma i Oslo Bilsevice heter dem delte meninger om dem men det er merke verksted.

 

 

Vel, bilservice ja!! Jeg hadde nå min Maserati Ghibli der.. Lang historie kort.. Jeg tok den hjem igjen og fikset den selv! De kan sikkert mer om Lancia........

AllCopsAreBastards

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Driver eget verksted men føler at jeg ikke skal drive egenreklame well

men dem fleste kan skru på dem,problemet er at det ikke er så mange som vil ha italienske og franske biler,jeg sier stortsett nei til dem. selv om jeg har eid noen av dem.derfor skrev jeg om det andre verksterdet,tror det skal være orginalverksted. det er jo dermed ikke sakt at dem er flinke :)

 

Mvh per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår