Gå til innhold

Problemer med subbing fra bakdekk

Ranger emnet


henrico

Anbefalte innlegg

Jeg driver å bytter bak calippere på 460n min,

1.JPG

også subber det bak på ene siden på humper og sånn når jeg har folk i baksetet.. også ser det ut som det har slitt seg helt inn til noe plastikk oppi hjulbuen (subber på innsiden)

3.JPG

men den subber ikke på andre siden.. (mystisk) der er den liksom ferdig å subbe.

2.JPG

Noen som har hatt samme problemet eller vært borti noe lignende? Hvordan fikk dere fikset det? Noen som vet om det er noe spesiel fare for at det blir hull oppi hjulbuen der? (om det er tykk plastikk der liksom.. må jo snart slutte å subbe når den har "gravd" seg så langt inn)

(Har ikke så breie dekk heller: 195/50-15. Så var litt overrasket over at jeg fikk problemer på innsiden)

4.JPG

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Thunder

Feil innpress på felgen kanskje? Sjekk med dekkverksted om du har rett felg og rett innpress. Høres merkelig ut det der.

 

Ja, jeg får høre der jeg kjøpte dekka, de må ha et fornuftig svar. Det med feil innpress kan være grunnen ja..

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme problemet på min 440 med 205/45 16...

Måtte "valse" hjulbuene og slo som fan med slegge på den dritten som stikker ut (du hadde bilde av den).. den flytta ikkje seg en gang...har lagt noken gummiklossa frå bilxtra i fjærene og det har ikkje subba etter det..

 

 

Noken so veit om en plass ein kan få kjøpt kvite blinklys til 440 BTW

-90 Mercedes 300E 4-matic

-63 Buick Riviera Kustom

 

Härda killar rakar pungen med vinkelslip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Poengje e at har en kjøpt seg noken felga so ha en kjøpt dei og den idiotiske tinge som stikke inn i skjermen (bilde av den oppi her en plass) ikkje e so forbanna lett å "valse" vekk.. eg sto sjøl å drylte me slegge på den og ingen ting skjedde....

-90 Mercedes 300E 4-matic

-63 Buick Riviera Kustom

 

Härda killar rakar pungen med vinkelslip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sideburn Satan

Har hatt bodyskyts på plasen der det har subbe borti inne.. Hjulpuen "valsa" på godt hobby vis.. skal vere rikti inpress på felgane mine og...WE

Jeg kjører jo på 205/40/17 og har ikke noe problemer i det hele tatt. Men rulle diameteren er jo på millimeteren lik til det som er orignalt då. Kan jo være at det ikke er så god plass bak der men det har jeg ærlig talt aldri merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår