Gå til innhold

Cosmic Girl !

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De kom vel aldri til Norge de bilene så langt jeg vet.. går det slike med skilter i Norge?

 

Lest om 2 i Norge hvertfall. Begge sorte, den ene har hvertfall creme-farve interiør, alt jeg husker dessverre :)

 

Edit: Nei faen, nå har jeg forvirra meg selv også, lol, tenkte mye på det, kanskje det var et svenskt blad jeg leste om disse bilene i? Altså på svenske skilter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest om 2 i Norge hvertfall. Begge sorte, den ene har hvertfall creme-farve interiør, alt jeg husker dessverre :)

 

Ok... da er det mulighet for å få skilter på denne cosmoen også..

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På motorhistorisk grunnlag gikk jo skyline gjennom så hvorfor ikke disse bilene.

 

Ja, jeg kjenner til det.... har pratet med de som har tatt de inn på det grunnlaget..

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest om 2 i Norge hvertfall. Begge sorte, den ene har hvertfall creme-farve interiør, alt jeg husker dessverre :)

 

Edit: Nei faen, nå har jeg forvirra meg selv også, lol, tenkte mye på det, kanskje det var et svenskt blad jeg leste om disse bilene i? Altså på svenske skilter...

 

Du har lest riktig! Det var i Bilsport. Artikkelen handler om Roy og Håvards biler. Den ene er solgt til Bergen og den andre går i Oslo traktene etter som jeg forstår. Begynner å bli en del i Norge da, dersom Mazdafun har skaffet enda en. Da er vi vel oppe i 5 som jeg vet om.

 

- Den som går i Bergen

- Roy`s

- Mazdafun sin

- Den han har hentet nylig

- Mindors røde

 

Noen fler?

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lest riktig! Det var i Bilsport. Artikkelen handler om Roy og Håvards biler. Den ene er solgt til Bergen og den andre går i Oslo traktene etter som jeg forstår. Begynner å bli en del i Norge da, dersom Mazdafun har skaffet enda en. Da er vi vel oppe i 5 som jeg vet om.

 

- Den som går i Bergen

- Roy`s

- Mazdafun sin

- Den han har hentet nylig

- Mindors røde

 

Noen fler?

 

Hei.

 

Det er vel ikke det. Med mindre man kan regne Roy sin delebil som bil? Den er ribbet for motor, drivlinje, og fjæring.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det er vel ikke det. Med mindre man kan regne Roy sin delebil som bil? Den er ribbet for motor, drivlinje, og fjæring.

 

mvh

 

Delebil? Den har jeg ikke hørt om. Også jeg som trodde jeg hadde full kontroll! Tror nesten jeg må ta meg en tur nedover til østlandet når RX`en er ferdig i sommer, kanskje jeg kunne ha kommet en tur innom? Har aldri sett en 1.gen 12A turbo i levende live før, og du har jo mye annet moro også!

 

Sjekket litt rundt med skilt, og kan si såpass som at å få den regga som historisk er ikke aktuelt lenger.. Mindor hadde en plan, men inntil videre er det nok litt vanskelig..

 

Hilsen

 

Morten Fiva

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delebil? Den har jeg ikke hørt om. Også jeg som trodde jeg hadde full kontroll! Tror nesten jeg må ta meg en tur nedover til østlandet når RX`en er ferdig i sommer, kanskje jeg kunne ha kommet en tur innom? Har aldri sett en 1.gen 12A turbo i levende live før, og du har jo mye annet moro også!

 

Sjekket litt rundt med skilt, og kan si såpass som at å få den regga som historisk er ikke aktuelt lenger.. Mindor hadde en plan, men inntil videre er det nok litt vanskelig..

 

Hilsen

 

Morten Fiva

 

 

Hei.

 

Det er mange som presser på LMK for historisk på alle mulige biler. Jeg tror, at det er endel "ungdommer" med skyline, evo, etc som de begynner å bli lei. Hvis man argumenterer riktig, så tror jeg det skal gå å få skilt. Evt reise til Drammen trafikkstasjon å få de til å se på bilen.

 

Cosmo har pre-cat og hoved-catalysator. Du må garantert bygge om hovedlamper (montere noen fra venstre-ratt-bil).

 

Hvilke skritt er det Mindor har gått til for å få skilt? Bare LMK, eller litt mer?

 

Ellers kan man jo Kontakte Hagen, fra Gjøvik :rolleyes: Han skaffer jo TUV papirer på altmulig...

 

mvh

 

...og bare send en PM om du kommer. Vi har nok noe du kan "lime" fast øynene på. Kjørt REPU før? Nå er den nylakkert, og spinner fint på begge bakhjulene (-jeg elsker å kjøre gris i den bilen yodude ).

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg vet har ikke Mindor skilt på sin.. enda.. Var nede og pratet med han i mars og spurte om det, og han smilte lurt og mente at det skulle være mulig å få ordentlige skilt på den! Det er vel på gang det og, men jeg tror nok at 1.gen med 20B tar litt mer tid enn han hadde planlagt. Har du sett den? Det har jeg, og det er syyyyykt!

 

Hadde vært supert med en tur i REPU`en, har aldri kjørt det før. Jobber 5 timer om dagen med bilen, regner med å få den ferdiglakkert rundt midten av juni (håper..), men det er mye jobb for å få det bra. Egentlig har jeg bare hjulbuene foran og litt glassfiberjobb i fronten igjen av det kjedelige arbeidet, og så er det bare finpuss og montering igjen!

 

Det er vel egentlig det samme for resten av wankelgjengen her oppe også. Alle driver med siste finpuss før sommeren! Husker du når japantreffet på lånke var? Tenkt deg oppover?

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår