Gå til innhold

Bilde av Bilcross bilane deres!!

Ranger emnet


Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

  • Svar 507
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jas - som slukket brannen i Golfen min har rett. Det ble forøvrig ikke store skaden etter brannen så takk for rask reaksjon.

Bilen på bildet var en gang en Renault Dauphine og bak i motorrommet sitter det en Fiat Twin Cam motor.

Eieren har dukket opp med denne på flere løp i år og stadig har den fått ille medfart, men han kommer alltid tilbake.

Skal ikke forundre meg om han også stiller med denne bilen neste sesong og for de som har fulgt med litt - ja det er gamlebilen til Groven.

Bilcross_driver gratulerer med seieren på Gardermoen og ønsker deg samtidig velkommen som konkurrent mot meg neste sesong.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med å få lagt ut bilder her jeg da men.

Burde kansje ordnet meg fotoalbum på nett..

Fiaten er det ikke mange av på banen nei tror jeg, ikke igjen mange på veien heller.

Kjørte siste løpet med bilen i helgen, så nå skal motoren brukes i gatebilen min. Den sorte/blå med rust... Den skal restaureres og komme på veien igjen.

Skal prøve å få lagt ut flere bilder etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotojan: Takk for det. Var moro at det endelig klaffa etter mye problemer denne sesongen. Jeg kommer til seniorklassen nesteår å får prøve å gi dere kamp.

 

Fiat 131 Racing: Du kan sende meg bilder så kan jeg legge ut noen på nett for deg jeg om det er interessant.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

dette er bilcross bilen min 75mod kadett c med orginal 2.3 volvo(drit)motor

BC%2001.jpg

har kjørt 7 løp med pilen i år og ikke fulført et eneste et av de...

grunnet fjusking som bare blir vere og vere.

bilen funker hjemme i gata, men ikke på banen,

har byttet alt, tilåmed motoren, men nei da...

 

 

uten om dette har jeg kjørt 4 løp med rwd i år og har pokaler fra alle (bese 3plass)

kjørt 2 løp med fwd og det er ikke stort å si om de...

 

i bilcoss teamet som jeg kjører for har vi egentlig sorte og røde biler,men jeg har ikke malt om min enda (syns den er fin sån den er)

 

et bilde etter momarken i år, jeg kjørte den som står fremerst oppe

(bilen er min brors (kim roar johansen)en orginal 2.2i)(kadett c ja)

div%20cross%2001.jpg

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Fin bil..kjører omega til bruksbil selv jeg..Hvordan funker den i BC ?

 

ja...greie biler..bortsett fra at jeg har vært litt plaga med diffen og drivakslinger har ryket.

 

ellers stabil bil, går greit uansett om dem er orginal.

 

svakhet er som sagt drivverket bake, pluss dørene.

har "hjemmelaget" dør med 2,5mm stålplate og kraftige bjelker inni nå da.:Devil: :Devil: :Devil: :Devil:

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår