Gå til innhold

Lyst på ny bil. Lyst på Audi

Ranger emnet


TommyTott

Anbefalte innlegg

Originally posted by rlsa

Her er en A4 1,8 95 mod med klima, AC og greier:) Har lukta litt på denne selv også... Eneste probleme i følge eieren er at den er litt dårlig i lakken. Pris er 77 000 ferdi reg, du betaler bare 71 000 bilen, det kan da ikke være dyrt...

 

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=457183

 

Har sett den, men da jeg bor i Lørenskog, så er Nordland litt langt unna. Har ikke tid å penger til å rise så langt for å se på en bil. Eller hadde den vært perfekt.

 

Originally posted by jan

Det er vel faktisk en som skal selge en 95mod A4 1.8t til litt under 100k her på forumet .

 

Hvem er det da?

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by munin

hvis jeg skulle kjøpt en audi til under 100.000, ville jeg sett etter en strøken 90 quatro coupe med 2.3 20v motoren. men det er mest fordi jeg synes det er en pen bil. kan hende de er vanskelige å finne i bra stand, men hvis de finnes, bør det gå ann å få de for under 100.00 hvertfall. i stede for feks en a4 1.8T som sikkert er langt fra strøken til den prisen

Helt enig.

Å kjøpe en audi a4 1.8T til 70k hadde jeg aldri gjort.

Jeg får jo igjen mye mer for min. og den er ikke turbo engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Kan ihvertfall komme med et tips... Tenk deg godt om hvis du ser på Audi 80 B4. Har en 1994 80 2.0E som har rulla 130 000. Ser fin ut utvendig og innvendig, men fy f*** å mye lyder og møkk det er i den bilen. Knirker og dunker i alt som er. Og dette er ikke fordi den er kjørt hardt. Har vært to voksne eiere før meg og servicer er fulgt.

 

I min bil (93 mod 2.0e) merker jeg ingen form for ulyder eller skrangling. Snarere tvert i mot. Jeg synes bilen er meget godt skrudd sammen og kompakt. Nesten ikke dekkstøy heller.

 

jeg er hvertfall storfornøyd med bilen min.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

Her er en A4 1,8 95 mod med klima, AC og greier:) Har lukta litt på denne selv også... Eneste probleme i følge eieren er at den er litt dårlig i lakken. Pris er 77 000 ferdi reg, du betaler bare 71 000 bilen, det kan da ikke være dyrt...

 

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=457183

 

Har sett på denne selv. Grei bil, men du må nok ut med hellakkering om du vil ha en strøken bil. Kanskje like greit da bilen hadde "feil" farge ;) Var noe kuk med sentrallåsen der og. Ellers fin bil.

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by benredik

I min bil (93 mod 2.0e) merker jeg ingen form for ulyder eller skrangling. Snarere tvert i mot. Jeg synes bilen er meget godt skrudd sammen og kompakt. Nesten ikke dekkstøy heller.

 

jeg er hvertfall storfornøyd med bilen min.

 

Da tror jeg du har vært heldig. Har hørt om flere som har vært misfornøyd med sine B4-er pga ulyder og tull. Må ærlig innrømme at jeg er ganske skuffet over nyere Audi. Har kjørt flere 80, A3 og A4 (1993-1997 alle sammen) men synes alle bilene hadde overraskende lite kvalitetsfølelse.

 

Hilsen en som angrer på at han ikke kjøpte seg en BMW E34...

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått får en audi coupe quattro 20v jeg. Du vil nok få ett ganske fint eksemplar av den typen for rundt 80.000,-

Jeg kjøpte for ikke lenge siden en sånn en, fikk den pruta ned fra 68.000,- til 62.000,- :)

Av utstyr på den var det :

 

Air condition

Auto klima

El- vindu og speil

Stereo anlegg

Hvite instrument skiver

KN filter.

++++++

Grunnen til at jeg fikk pruta på den var at det var en liten skade på den plastdelen nederst på bakfangeren, så den måtte skiftes. Ellers så var motoren i veldig god stand. Bortsett fra noen amatør løsninger ved luftfilteret. Og så er den veldig fin i lakken, og gode dekk og greie alu felger på både sommer og vinter.

Den drar også veldig godt, stooor forskjell fra denne og 10v`n jeg hadde før, og så er den gromme quattron da :) Første gang jeg gleder meg til vinter`n :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår