Gå til innhold

Cruising i Trøndelag for å hedre Øystein (osten)

Ranger emnet


funkes

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Førstkommende onsdag (11. August) vil det bli en cruising til Skatval, hvor Øystein på tragisk vis endte sitt liv.

Hva som kommer til å hende der er foreløbig litt usikkert.

Hvis det blir veldig mange biler så vil jo E6 bli blokkert hvis vi skal stoppe på ulykkes stedet, og det vet jeg ikke helt hvordan blir.

Kanskje cruise rolig forbi, eller prate med politiet på Stjørdal slik at de kan omdirigere veien en liten stund for annen trafikk. Få høre deres synspunkter her da!

IKEA er forstatt åpent, så parker så langt unna senteret som mulig!

 

Det blir oppmøte på IKEA i Trondheim kl. 20.15 og vi vil kjøre utover ca. kl 21. IKEA er det beste stedet, siden da slipper man noen lyskryss gjennom byen.

Det vil også bli lagt frem en bok med hilsninger, som folk kan skrive under hvis de føler for det. Så det hadde vært fint hvis folk kom tidsnok slik at vi rakk dette. Den boken vil bli gitt videre til foreldrene!

 

Øystein var en mann som levde for bil og bilmiljøet i Trondheim og Norge, så hvis du mener at han er verdig en siste hilsen fra bilmiljøet i Trøndelag så hadde det vært flott hvis dere stilte opp!

Det fortjener han!!

 

Spre ordet til folk dere mener burde stille opp da, slik at vi får en verdig avskjed med en verdig person!

 

PS: De fleste forstår nok dette, men det blir IKKE noe spøle/børning møte på IKEA som gjør myndigheter sure og stiller oss i dårlig lys!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderlag.. litt langt unna :(.. Får håpe de som kommer for å drekka og lage bråk holder seg hjemme da!!:rolleyes:

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tiltak gutter Kan desverre ikke komme opp Onsdag.

 

Men jeg (Era) Erik og kona Julie samt kompiss (Ratata) Jørn kommer i begravelsen fra Oslo og Tønsberg hvis alt går i orden.

 

Noen som har tak over hode fra Torsdag kveld?

 

Blir det no minne stund for venner etter begravelsen?

I så fall ønsker vi og delta.

 

 

Mvh

Erik Askjem

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Flott tiltak gutter Kan desverre ikke komme opp Onsdag.

 

Men jeg (Era) Erik og kona Julie samt kompiss (Ratata) Jørn kommer i begravelsen fra Oslo og Tønsberg hvis alt går i orden.

 

Noen som har tak over hode fra Torsdag kveld?

 

Blir det no minne stund for venner etter begravelsen?

I så fall ønsker vi og delta.

 

Jeg kan treffes på 957 02 320.

 

Mvh

Erik Askjem

 

I følge dødsannonsen i adresseavisen i dag, så avsluttes minnehøytideligheten vet graven.

 

jeg kan desverre ikke komme i begravelsen, pga feireavvikling og underbemanning på jobb.

 

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Flott tiltak gutter Kan desverre ikke komme opp Onsdag.

 

Men jeg (Era) Erik og kona Julie samt kompiss (Ratata) Jørn kommer i begravelsen fra Oslo og Tønsberg hvis alt går i orden.

 

Noen som har tak over hode fra Torsdag kveld?

 

Blir det no minne stund for venner etter begravelsen?

I så fall ønsker vi og delta.

 

Jeg kan treffes på 957 02 320.

 

Mvh

Erik Askjem

 

Flott at noen tar seg tid til å komme så langt for å delta i begravelsen. Vil nok varme foreldrene og se at det var mange som satte høy pris på sønnen deres.

 

Ang. minnestund så jobbes det med det. Været ser ut til å bli bra og da kan det sikkert holdes utendørs, men vi leter i tillegg etter en plass om været skulle bli dårlig. Tid og sted vil bli postet/opplyst ved begravelsen.

 

 

Mvh "Trondheimsavdelingen av Øysteins venner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg had bil på veien hadde jeg kommet uten tvil, men det er ikke tilfellet, og bilen til moder'n kan jeg ikke stikke av med ikveld:(

Jeg synes dette er et flott tiltak Funkes (og evt. andre bak), skulle ønske jeg kunne delta, påtross av at jeg ikke kjente Øysten personlig.

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår