Gå til innhold

Listepris på biler

Ranger emnet


slayer

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jafo

Jepp Dinside.no har en kalkulator som benytter priser fra reelle annonser og beregner pris i forhold til km stand..

 

DinSides Bruktbilspriskalkulator

 

 

Har brukt denne før også men den bilen jeg skal finne ut pris på finner dem ikke, det er en 406 SVDT 2.0HDi 99modell, er ikke så mange av 99 modeller med HDi motor..Jeg får vel kanskje ringe inn til Peugeot å høre, lettest og billigst det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jafo

Jepp Dinside.no har en kalkulator som benytter priser fra reelle annonser og beregner pris i forhold til km stand..

 

DinSides Bruktbilspriskalkulator

 

Reelle og reelle....:rolleyes: bilen min var beregnet til 101000... haha..dummeste jeg har sett! ikke sats på den kalkulatoren ihvertfall...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste pris er jo ikke en pris du går ut fra når du skal selge bilen, da går man jo ut fra markedsverdien som er som oftes en god del mere.

 

Er mange som får litt bakover sveis når dem får liste prisen på bilen sin..;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
Bilen min fikk en verdi på 1300,- hos Dinside.no... mest talentløse greia jeg noensinne har vært borti. Jeg har en VW Golf VR6 1992. ikke til og tro at noen kan komme og si at bilen min er verd 1300... hahaha

Som tidligere nevnt, tar dinside sin kalkulator utgangspunkt i virkelige annonser, hvor mange '92 Golf VR6 er til salgs for øyeblikket? eller hvor mange VR6 uansett årsmodell??...

 

En 17 år gammel Golf (selv med stor motor) har i de flestes øyne lav verdi (for annet enn de som vil ha noe naboen ikke har).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår