Gå til innhold

Peugot 405 t16

Ranger emnet


Dr_BASS

Anbefalte innlegg

ikke alt hær som stemmer. produskjons tallet på bilen er for høyt.. er ikkje produsert over 1000 biler av denne typen, d korrekte tallet er det vel bare peugeot selv som vet.

 

196hk er motor effekten denne bilen er oppgitt til, og er den effekten man betaler avgifter etter. men kilder rundt om på div forum sier at T16 har 210+ hele tiden;)

 

jeg eier den burgunderrøde som gikk i tromsø førr noen år siden..

 

rust er ikke et problem på min bil ihvertfall.

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
ikke alt hær som stemmer. produskjons tallet på bilen er for høyt.. er ikkje produsert over 1000 biler av denne typen, d korrekte tallet er det vel bare peugeot selv som vet.

 

196hk er motor effekten denne bilen er oppgitt til, og er den effekten man betaler avgifter etter. men kilder rundt om på div forum sier at T16 har 210+ hele tiden;)

 

jeg eier den burgunderrøde som gikk i tromsø førr noen år siden..

 

rust er ikke et problem på min bil ihvertfall.

 

 

Jobba du på flyplassen? Isåfall tror jeg du så mer ut av siderutene enn frontruta når du kjørte svingene på flerfeltsveien mot sentrum...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Ville funne ut hvor mye jobb det er å få sveist de forsterkningene inn i gulvet til en 405 4x4, eller eventuelt bare få rettet opp den som er knust. Blir jo dyrt uansett!

 

Eller du kan sende meg en PM med nummere til han som har bilen vist han har en reèl pris og ikke er en drømmer som ser for seg at vraket er verdt millioner :)

Ser du har svart relativt nylig på denne tråden....

 

Jeg har en stk mørkerød 405 t16 delebil til salgs denne er 100% orginal å går veldig bra..

 

Ved intresse ta kontakt for nermere info..

 

 

Mvh

Thor Holthe 94 15 65 65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår