Gå til innhold

Hvor finner jeg Rallye lykter/front?

Ranger emnet


ZtilongZ

Anbefalte innlegg

Lønner seg å kjøpe nå om du skal handle fra utlandet. Dollaren er lav (6.8).

Dvs. at 819$ tilsvarer 5500,- ca. :)

+ moms da.

Så det blir 6800,- ca.

Ikke gærent...

 

Du får si fra hvis du skal bestille derfra, så kan jeg bestille noen trimdeler derfra. Så bestiller vi SAMMEN! :) Regner med at du ikke skal bestille med en gang...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Laaars

Lønner seg å kjøpe nå om du skal handle fra utlandet. Dollaren er lav (6.8).

Dvs. at 819$ tilsvarer 5500,- ca. :)

+ moms da.

Så det blir 6800,- ca.

Ikke gærent...

 

Du får si fra hvis du skal bestille derfra, så kan jeg bestille noen trimdeler derfra. Så bestiller vi SAMMEN! :) Regner med at du ikke skal bestille med en gang...

 

Jepp, vi kan bestille sammen, men riktig som du sa, jeg skal ikke bestille på en stund enda...

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by ZtilongZ

 

Jepp, vi kan bestille sammen, men riktig som du sa, jeg skal ikke bestille på en stund enda...

 

Gi en lyd til meg også. Jeg trenger nye lykter til min rallye.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakriste

om det blir flere som er interresert så kan vi prøve en samlet bestilling.. kanskje vi kan klare å presse prisen litt!!

 

jeg skal bare ha lykter, da jeg ikke trenger frontplate og grillen koster snaut 1200 (emblemfri) i sverige.

 

Jeg skal bestille deler derifra,men ikke rallyefront da..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

 

Jeg skal bestille deler derifra,men ikke rallyefront da..

 

Stilig. Da kan det jo bli en god gjeng da. Noen pålitelige som vil dra i gang en slik bestilling?

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen her tar iniativ til å bestile sammen der i fra, skal jeg også ha noe!

 

Hvis det er noen her som tar f.eks 500kr pr bestilling fra alle som skal ha noe kan man jo tjene litt penger på dette også ;) (håper none pengebestillings glade personer leser dette, hehe)

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R|ppeR

Hvis noen her tar iniativ til å bestile sammen der i fra, skal jeg også ha noe!

 

Hvis det er noen her som tar f.eks 500kr pr bestilling fra alle som skal ha noe kan man jo tjene litt penger på dette også ;) (håper none pengebestillings glade personer leser dette, hehe)

 

Hvis jeg må betale 500kr ekstra for en gruppebestilling så bestiller jeg heller alene. Hele poenget med en gruppebestilling vil jo være og få varene så billig som mulig...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Jeg er keen på å være med jeg og ! Men hvis jeg må betale andre for å gjøre det, gjør jeg det heller alene...

Du bor jo i nabolaget. Det burde jo ikke være noe problem og ta en gruppebestilling. Og ZtilongZ bor en 10-minutters tog-tur (nærmere bestemt Spikkestad (Røyken)) og vi møtes av og til og havner muligens på samme skole igjen, så det er heller ikke noe problem. :)

 

Blir jo bare å bestille det vi skal ha, alle betaler det delene koster også deles portoen på antall folk som er med. Hadde jo vært årleit og bestilt med noen som bor i nærheten så man slipper å sende til andre kanten av landet osv. men...

 

Min mening.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke tenkt å ta ekstra av noen for å bestille.. kun porto hjem til den enkelte.

 

MEN:.. det dreier seg om større beløp for de fleste, noe som sikkert ingen vil legge ut!. (jeg kan godt bestille om ingen andre melder seg)

 

Derfor tenkte jeg å ta kontakt med tmtuning og høre om de kan være behjelplig med f.eks å trekke hver enkelt av oss for det vi kjøper)

 

det jeg sier er at om jeg bestiller 4sett rallyfront så kommer beløpet fort borti 20000,- og det kan ikke jeg legge ut iallefall.

 

skal undersøke litt. uansett så får vi sikker litt avslag og sparer litt frakt.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Nedre Frydendal. Det er godt mulig jeg har sett deg ja... husker iallfall jeg så en fin svart Golf jeg var nødt til å snu meg to ganger etter. hehe. :)

 

Nei, det hadde jo vært fint med gruppebestilling, men jeg vet ikke når jeg trenger noe derfra da. Dere kan sikkert ordne noe dere som er interessert så henger jeg meg på om nødvendig. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår