Gå til innhold

Sender du SMS MENS du kjører?

Ranger emnet


TurboKnut

Sender du SMS når du kjører bil ?  

383 stemmer

  1. 1. Sender du SMS når du kjører bil ?

    • Nei, jeg sender ALDRI SMS når jeg kjører.
      36
    • Ja, men det er SVÆÆÆÆÆRT sjelden.
      143
    • Ja jeg sender SMS ofte mens jeg kjører.
      187
    • Jeg har ikke lappen/mobiltelefon/bil.
      18


Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det forumet må være en plage, dette her er jo "overfylt" av nye svar etter noen timer..

 

Måter å finne gamle tråder på:

-Søke etter noe

-Bla langt bakover i underforumene OG aktivere visning av tråder eldre enn 30 dager

-Endre på tallene i urlen til tråden du ser på no

-Følge link fra annen tråd/webside

 

Du "snubler" ikkje over gamle tråder..

 

Ontopic: Hadde en stygg en på motorveien for en tid tilbake, holdt ca 100 på meteret mens de foran holdt lavere, så fikk eg en melding med mye fjortisspråk, noen tall og lite mening (viste seg å være fra en sang), som eg av en eller annen grunn ble sittende og se på.. Hadde eg vært aleine hadde det blitt skummelt.. Skal slutte med sånt tull no..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ofte melding når jeg kjører traktor. (det går jo i 45km/t, så blir litt annerledes enn bil) Hvis jeg skal skrive under øvelseskjøring så får jeg ikke lov til det. (Det er i og for seg bra)

 

MEN, jeg kan tlf min utenatt, slik at jeg skriver uten å se på telefonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt skummelt kor ofte eg treffer folk som har blikket festet på mobilen mens de er på vei over i mitt kjørefelt, godt eg stort sett kjører lastebil (sitter på no for tiden, men..)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår