Gå til innhold

Trim til 1.8T kjøpes

Ranger emnet


Krazy3en

Anbefalte innlegg

Er motorenen montert i bilen? Bilder??

 

Trodde det var unormalt å montere 1.8T fra Golf i Golf 2 jeg... at de som gjorde det brukte Passat eller A4 motor??

 

Men uansett så er det jo en her på forumet som har 300 hk kit til salgs, men dette passer kanskje ikke Golf motoren?

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Er motorenen montert i bilen? Bilder??

 

Trodde det var unormalt å montere 1.8T fra Golf i Golf 2 jeg... at de som gjorde det brukte Passat eller A4 motor??

 

Men uansett så er det jo en her på forumet som har 300 hk kit til salgs, men dette passer kanskje ikke Golf motoren?

 

Nei motoren er ikke i bilen. Jeg må bli kvitt rallye maskinen, så jeg får penger til å fortsette. Skal lakkere motorrommet før jeg tar den nedi. Har ikke helt oversikten enda hva jeg må gjøre for å få alt til å passe heller. Får bare skrudd i helgene (når det ikke er fest på gang, så det blir skjelden nå om sommeren):(

 

Bilder kan komme under veis.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Er det forskjell på 1.8T fra Golf og Passat da?

 

Den eneste vesentlige forskjellen jeg kommer på i farten er at svinghjulet er forskjellig på disse to. Lettere å få tak i de langsstillte maskinene også. Men jeg fant heldigvis en langt inni en garasje.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår