Gå til innhold

Vw Golf 1.8 L Hvite Speedo Skiver---->

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

Hjelp,

 

Nå har jeg jaggu fått de hvite skivene mine ifra tyskland. Men det som jeg ikke har lagt merke til er at jeg har en "tapp" som holder nåla på 20 tallet. Så da ble det plutselig litt vrient å bytte.

 

Noen som har vært borti det? Har vdo instrumenter gitt..

 

Se bilde:

 

IM000118_800.jpg

 

Hva kan jeg gjøre da? Kan vel få laget noe hull av noe slag da :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jasså, ser ut som de går igjennom orginal skivene da, og at plastikk dingsen på innsiden er for bred for å bli presset ut men. Som om de er låst der :)

 

Får se om jeg tør å prøve da :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by chr1z

Jasså, ser ut som de går igjennom orginal skivene da, og at plastikk dingsen på innsiden er for bred for å bli presset ut men. Som om de er låst der :)

 

Får se om jeg tør å prøve da :D

 

Send en Pm til ClusterOne, han vet mer om dette.. Så slipper du å knekke pinnene;)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha de tappene der, ellers vil speedometer nåla henger under 20, siden den holdes igjen av tappen..

 

Skjønner du hva jeg mener?

 

Tar du den bort vil speedo visern synke 20km ned da kan du si..

 

Så når du setter på visern igjen, må du altså ta ca mål på 20km under 20tallet, sett speedo visern så den peker ned på "0". Og vippe den over denne pinnen..

 

You see??

 

hvis du ikke skjønner kan jeg forklare lit på msn, hvis du har.. send meg en pm

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Hvordan går det chr1z? Fått det til? :)

 

Hehe..vet ikke helt om jeg skal prøve egentlig. Begynner å lure på om speedometeret viser 10 km for mye etter at jeg tok av nålene for 1 gang. Men først må jeg få tak i en hullmaskin også får vi vel se om jeg tar motet til meg :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

bare til opplysning, har jeg ikke speedoskive filene lengre, har fått en del pm, og til de ; beklager..

 

det er 3 år siden jeg fikk filene ( og tråden ble laget ), men søker du på vwvortex er det store muligheter for at du finner kombinerte mph/kmt skiver til golfen din!

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår