Gå til innhold
Bilforumet.no
RS2

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sånn til opplysning så bor jeg i en bygd hvor nærmeste nabo er 500 meter unna i luftlinje, og det er nærme. Små barn fins det nærmest ikke noe sted her, bare ungdommer som er ute å kjøre og gamle folk som tar bussen et par ganger i uka. For øyeblikket så er det rekordlavt antall barn i barne/ungdomsskolen her. Og hvis du klarer å finne noen som er ute å sykler eller går om vinteren i en slik bygd kl 02:00 så si ifra, jeg er interresert i å høre, det er mye større sjans for å ende med en elgsteik i frontruta.

Nermeste nabo er 500meter unna ja, og i 200km/t treffer du han etter 10 sekunder...

Jeg har prøvd å panikkbremse fra 180 engang, og kan fortelle deg at det vil du ikke prøve!

Og om dere har rekordlavt antall barn i byen, er det eg grunn til å kjøre ihel de som er?

Jeg har da kjørt gris jeg også, men har blitt klokere med åra, nå kjører jeg bare fort i akslerasjon ut på motorveien og om noen ypper ellers. landeveier milevis fra folk går det også fort, men ikke i "bygda"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nermeste nabo er 500meter unna ja, og i 200km/t treffer du han etter 10 sekunder...

Jeg har prøvd å panikkbremse fra 180 engang, og kan fortelle deg at det vil du ikke prøve!

Og om dere har rekordlavt antall barn i byen, er det eg grunn til å kjøre ihel de som er?

Jeg har da kjørt gris jeg også, men har blitt klokere med åra, nå kjører jeg bare fort i akslerasjon ut på motorveien og om noen ypper ellers. landeveier milevis fra folk går det også fort, men ikke i "bygda"

Har du i det hele tatt lest hva jeg har sagt? Prøv igjen også skal vi se om du ikke klarer å forstå litt bedre, og jo, jeg bor i en bygd ikke en by... Du kommenterte også på det med at nærmeste nabo er 500 meter unna, og hvis du leser litt bedre, i luftlinje. Tror det er litt vanskelig å kjøre en bil rett gjennom en skog.

Uansett så er du i feil tråd for moralpreken, her skal du bare si hvor fort du har kjørt uten at masse folk kommer å klager, ta deg en tur innom 4chan så får du mer å klage på hvis det er så viktig i livet ditt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.