Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

siden denne tråden også gjelder kjentfolks idioti: slektning hadde 270 OPP lierbakkene med Yamaha R1, satt akrapovic eller yoshimura anlegg på den, husker ikke helt, trur også det var gjort en liten ting til for å hjelpe på effekten :)

og skulle "tommy1033" få lyst til å klage på dette og, ta deg en bolle :thumb

eg va trøtt å leste feil tidligere , men har ikke peiling hvor lierbakkene er så kan desverre ikke klage på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

225km/t på speedo til Mercedes C180 4speed auto :) Sko ikke trodd det.. forrige eier sa at det var bytta til C200 maskin og automat. Tviler på det.. Men imponerende uansett :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Klarte ca 220 i en -85mod golf før jeg pingla ut oppover en undersjøisk tunell i sving, kjørte forbi en hestehenger og fikk en trailer imot, skal si veien ble smal da.

Hadde også 220 med -90 mod passat før jeg måtte bremse.

 

Ser egentlig mer moro i akslerasjon 0-100/ evt pushe ut det siste lille av en sliten gammal undermotorisert bil, enn 230 i samme S4 som viser lengre oppe her...

klarte 155 i Nissan Micra 998ccm med 2 mann i, ikke verst det?

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hadde en mante med 2l 16v i å den hadde jeg 210 km/t med å da rauk mellomaxelen. Det var ikke morro..

En vectra 4x4 turbo hadde jeg 245km/t med i 60sone:-P

Omega b steinmetz kompressoren jeg har nå har jeg hatt 225 på gps`n da jeg kjørte fra en s3 på vei til rudskogen;-)

84. Manta i200

95 omega b steinmetz kompressor

X86. Manta b 1800gt(16v)

X93. Vectra 4x4 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår