Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Har noen ganger her, så får bare nevne opp.

Mitsubishi Carisma '97 1.8 - 210km/t Tunellen mellom Tromsø og fastlandet.

Opel Astra '01 1.4 - 188km/t HELE Saltfjellet måtte til for å oppnå den farten.

Nissan SilEighty - Passert 250km/t ved en par anledninger.

Toyota LandCruiser LJ70 '85 - Fikk 130 i tunellen mellom tromsø og fastlande på 33" dekk, aldri gjort noe så skummelt! Kunne sikkert fått mer, men bilen begynte å bruke veldig stor prosent av veien (to filer)!

 

 

Det er da mine synder frem til nå.. trenger ikke noen moralpreken, de fleste fortkjøringene mine foregår midt på natten. Gjerne da også i ukedager når det er lite trafikk.

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, kunne hatt samme farten ned den bakken i en tråbil.

 

Den bakken er bratt ja! Blir vel noe av det nærmeste vi kommer fritt fall mens hjula enda er i bakken, greide 30km/t mer ned der enn den bilen greier på flatmark..

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjørt en MB i fra militæret i 102 km\h på gps. da trodde jeg enden var nær!

 

 

har vel hatt Datsunnen i over 180 ( speedon går jo ikke lenger )

 

hadde min mb (18192) i over damndamn 125 km/h ned den bratteste strekningen på E8 fra bardufoss->setermoen med 7 hylende landstillitsvalgte baki. artig, men er endel år siden. skal vistnok være en restriktor (blokkator?) på gasswiren som gjør at de ikke gir full gass... vistnok (tror ikke mye på det) skal også fabrikken ha montert en sperre slik at det ikke er mulig å få den i 5. gir som feks ambulansene med tubrodiesel. ellers gikk samme MB 0-100 på 52 sekuner. :oohh

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200kmh på nåla i en Mazda 323f på motorveien i Finland nord for Helsinki. Dama bak rattet var i tillegg speeda så følte meg ikke så kul.

 

Ellers går sx'en også fort nok ;)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200kmh på nåla i en Mazda 323f på motorveien i Finland nord for Helsinki. Dama bak rattet var i tillegg speeda så følte meg ikke så kul.

 

Ellers går sx'en også fort nok ;)

 

Finland ligger ikke i Norge...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå pleier jeg ikke å skryte, men hadde 160 på speedoen bortover en strekke her. Reèl fart var sikkert 60-65, da snakker vi skikkelig missvinsning!

 

 

 

(Eller horhjulstrekk, klinkis og speedo på fremhjulene)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

220 med bil er vel personlig rekord.. men har kjørt 270 med sykkeln, har litt til å gå på.. :sombrero:

 

å, ja! 175 med hyundai H1 varebil (disel å automat)! hehe, som pasasjer da men verd å nevne alikevel! :respect btw, laaaaang nedoverbakke..

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel kjørt fatterns avensis i 140+- på speedo nedover mot kr.sand på 4 felten i 100 sona samme ned mot svinesund.. sitti på med fattern i den nye v70 ca 150 på nåla ( godt over 145 på gps) nord for oslo på e6.

 

100-120 med moppa...

x:97 Toyota Celica t20 1.8

x:98 Toyota Avesis 1.8

x:99 BMW 320ci E46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt 280kmh i Fatterns Audi RS6, det var på vei mot kristiandsand.

Hadde mye mer og gå på men var litt mye trafikk =P

Og 240kmh mot froland i en Audi Sport Quattro.

Sport Quattro nr 56,UrQuattro 20v

UrQuattro 10v, Coupe 10v, coupe 10v.A4,

RS6 MTM trimming 550hp., RS2 56000km, Urquattro 10v 65000km, Chevrolet silverado 2500, Golf R32= my cars <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde rs6`n var sperra på 250 jeg... =P

 

min personlige rekord er 220... mot jessheim

 

Sperra er fjerna forlengst =D, mtm kit på 550 ponyer på RS6'en =P

Sport Quattro nr 56,UrQuattro 20v

UrQuattro 10v, Coupe 10v, coupe 10v.A4,

RS6 MTM trimming 550hp., RS2 56000km, Urquattro 10v 65000km, Chevrolet silverado 2500, Golf R32= my cars <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kjører fort med motorsykkel i tunneler tenker vel ikke på dette med motvind i åpningen? Har hørt (kanskje det var en røverhistorie?) at hvis man har grei nok fart ut av en tunnel så kan man bli sugd av sykkelen, evt at sykkelen letter.. Bra lenge siden jeg ble fortalt dette, men noen som vet om det faktisk stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår