Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Da lurer jeg litt på hvor du bor siden det er så mange unger som sykler og folk som går tur, i nærområdet for meg så er det nesten ingen som sykler pga store distanser og alle har moped og tur det går du i skogen, ikke langs veien. Vil ikke nekte på at jeg har kjørt til tider altfor fort steder hvor jeg ikke burde, men har aldri hatt noe problem med folk som går tur eller sykler ihvertfall.

 

Så med dette utsagnet mener du at du kan rettferdiggjøre å kjøre alt for fort? Fordi du antar det ikke er noen som går eller sykler der, og om noen skulle bo et sted der unger går eller sykler langs veien, da finner du det merkelig?

Den dagen du kjører på en unge, og muligens dreper, så kan du ta deg faen på at du ALDRI regnet med det skulle skje! Men du får resten av livet til å tenke over det...

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så med dette utsagnet mener du at du kan rettferdiggjøre å kjøre alt for fort? Fordi du antar det ikke er noen som går eller sykler der, og om noen skulle bo et sted der unger går eller sykler langs veien, da finner du det merkelig?

Den dagen du kjører på en unge, og muligens dreper, så kan du ta deg faen på at du ALDRI regnet med det skulle skje!

 

Med det utsagnet så mener jeg ikke å rettferdiggjøre å kjøre for fort, hvis du hadde tatt deg bryet med å lese skikkelig istedenfor å bare bli sint så hadde du sett at jeg skrev selv at man ikke burde kjøre for fort der, jeg bare sier at i nærområdet hvor jeg bor så VET jeg at det ikke er andre på veien enn de som kjører ett kjøretøy. De områdene som jeg vet at det kan være folk så kjører jeg pent, og jeg er stort sett ute å kjøre mye når det er sent på kvelden/natt uansett og når jeg har bodd der i 17 år så tror jeg kanskje at jeg har en liten anelse av hva jeg snakker om ivhertfall.

Mitsubishi Carisma '00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det utsagnet så mener jeg ikke å rettferdiggjøre å kjøre for fort, hvis du hadde tatt deg bryet med å lese skikkelig istedenfor å bare bli sint så hadde du sett at jeg skrev selv at man ikke burde kjøre for fort der, jeg bare sier at i nærområdet hvor jeg bor så VET jeg at det ikke er andre på veien enn de som kjører ett kjøretøy. De områdene som jeg vet at det kan være folk så kjører jeg pent, og jeg er stort sett ute å kjøre mye når det er sent på kvelden/natt uansett og når jeg har bodd der i 17 år så tror jeg kanskje at jeg har en liten anelse av hva jeg snakker om ivhertfall.

 

Det er mennesker, du kan aldri regne med noen! :P

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mennesker, du kan aldri regne med noen! :P

 

Sant, man kan aldri regne med noen når det er mennesker, men har vært nærmere å kræsje flere ganger pga. folk som kjører midt i veien og tekster enn råkjøring, har kun vært ett tilfelle hvor jeg har vært i nærheten av å kræsje pga min egen kjøring, intill videre. Kommer nok til å ende opp med en kræsj her og der uansett jeg, men i forhåndtil de fleste jeg kjenner til som er ute og "råner" med den fine 240'en sin så kjører jo jeg som et englebarn.

Mitsubishi Carisma '00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mennesker, du kan aldri regne med noen! :P

 

Helt sant, man vet aldri hva som skjer, og når det gjelder unger så kan de finne på de utroligste ugjennomtenkte handlinger i trafikken.

Om man kjører rundt om kvelden, utenfor tettbebygd strøk, så vil de aller fleste anta at her treffer man aldri på noen som går eller sykler - men det VET man aldri.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til opplysning så bor jeg i en bygd hvor nærmeste nabo er 500 meter unna i luftlinje, og det er nærme. Små barn fins det nærmest ikke noe sted her, bare ungdommer som er ute å kjøre og gamle folk som tar bussen et par ganger i uka. For øyeblikket så er det rekordlavt antall barn i barne/ungdomsskolen her. Og hvis du klarer å finne noen som er ute å sykler eller går om vinteren i en slik bygd kl 02:00 så si ifra, jeg er interresert i å høre, det er mye større sjans for å ende med en elgsteik i frontruta.

Mitsubishi Carisma '00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn til opplysning så bor jeg i en bygd hvor nærmeste nabo er 500 meter unna i luftlinje, og det er nærme. Små barn fins det nærmest ikke noe sted her, bare ungdommer som er ute å kjøre og gamle folk som tar bussen et par ganger i uka. For øyeblikket så er det rekordlavt antall barn i barne/ungdomsskolen her. Og hvis du klarer å finne noen som er ute å sykler eller går om vinteren i en slik bygd kl 02:00 så si ifra, jeg er interresert i å høre, det er mye større sjans for å ende med en elgsteik i frontruta.

 

 

Nermeste nabo er 500meter unna ja, og i 200km/t treffer du han etter 10 sekunder...

Jeg har prøvd å panikkbremse fra 180 engang, og kan fortelle deg at det vil du ikke prøve!

 

Og om dere har rekordlavt antall barn i byen, er det eg grunn til å kjøre ihel de som er?

 

 

Jeg har da kjørt gris jeg også, men har blitt klokere med åra, nå kjører jeg bare fort i akslerasjon ut på motorveien og om noen ypper ellers. landeveier milevis fra folk går det også fort, men ikke i "bygda"

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nermeste nabo er 500meter unna ja, og i 200km/t treffer du han etter 10 sekunder...

Jeg har prøvd å panikkbremse fra 180 engang, og kan fortelle deg at det vil du ikke prøve!

 

Og om dere har rekordlavt antall barn i byen, er det eg grunn til å kjøre ihel de som er?

 

 

Jeg har da kjørt gris jeg også, men har blitt klokere med åra, nå kjører jeg bare fort i akslerasjon ut på motorveien og om noen ypper ellers. landeveier milevis fra folk går det også fort, men ikke i "bygda"

 

Har du i det hele tatt lest hva jeg har sagt? Prøv igjen også skal vi se om du ikke klarer å forstå litt bedre, og jo, jeg bor i en bygd ikke en by... Du kommenterte også på det med at nærmeste nabo er 500 meter unna, og hvis du leser litt bedre, i luftlinje. Tror det er litt vanskelig å kjøre en bil rett gjennom en skog.

 

Uansett så er du i feil tråd for moralpreken, her skal du bare si hvor fort du har kjørt uten at masse folk kommer å klager, ta deg en tur innom 4chan så får du mer å klage på hvis det er så viktig i livet ditt.

Mitsubishi Carisma '00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår