Gå til innhold

Kjøp av GTR??

Ranger emnet


AJ82

Anbefalte innlegg

Ja, nå ser det nesten ut som om det gåt mot min første "japsebil" :D Var å så på en GTR hos Pettersen Autoimport idag... Var en helt grei, orginal bil, hadde gått 115.000... Skulle ha 149.900kr for den... Fordeler/ulemper?? Skal ut å prøvekjøre i morgen, så da befinner jeg meg i Oslo - Lillestrøm området, hvis noen med god peiling ville sett på den :)

 

Takker for alle svar...

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svak heter er vel girkasse. har ikke hatt noe problemer ellers..

 

mazdafun her på forumet er vel en med mye greie på disse bilene han jobber på ensjø, du kan jo sende han en pm og høre med han.

vis ikke han kan kan du jo stikke innom opel på ensjø der jobber æ, har hatt min nu i 6 månter og begynt og få litt peiling på bilen.

 

men er bare på jobb til 15.30..:D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AJ82

Ja, nå ser det nesten ut som om det gåt mot min første "japsebil" :D Var å så på en GTR hos Pettersen Autoimport idag... Var en helt grei, orginal bil, hadde gått 115.000... Skulle ha 149.900kr for den... Fordeler/ulemper?? Skal ut å prøvekjøre i morgen, så da befinner jeg meg i Oslo - Lillestrøm området, hvis noen med god peiling ville sett på den :)

 

Takker for alle svar...

 

Hvis det er den røde som har stått annonsert en stund så prut på prisen....

Regnet på den selv da jeg så annonsen fra tyskland

se linken under

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=2813&highlight=gtr

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker slik ja... Problemet er vel bare det at jeg ikke har noe erfaring med det.. Men sparer man så mye kan man jo legge det i eksos, chip og filter.. Frister!! Skal bort i 12 tiden, så får vi se.. Bestemmer meg ikke idag uansett, men skal bli artig å få prøvd den...

 

GTR: Hva er navnet til Mazdafun da.. PM? Eller hvor jobber du evt....

 

Stemmer forresten at det er den røde bilen i annonsen det er snakk om...

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte GT-R`en min her om dagen for 150000,-!

Bilen har kun gått 76000km med de vanlige gtr modifikasjonene som 17"felger, eibach fjærer, eksos, filter og dump. Meget bra eksemplar(spør Mazdafun).

Så jeg tror nok jeg ville ha prutet litt på Pettersen mazdaen. Man bruker fort 20 tusen i gomting som nevnt ovenfor.

 

Lykke til i jakten.........

Turbolarsen (323 GT-R)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips.. Skal kanskje en tur bort å få prøvd den nå, det skjærte seg på fredag..

Bare å si ifra hvis dere vet om noen som er til salgs..

 

323 GT-R: Du som hadde den svarte, kjøpt hos Petteren??? Hva ga du for den ferdig regga??

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den svarte Autofilbilen. Var på japse-,Bilsport- og siste Gatebiltreffet med den(kun utstilling).

 

Jeg importerte den selv i fra Tyskland. Kjøpte den hos Mazdaforhandler der nede. Bilen hadde vært eid av eldre dame født i 1949..........hehe.....

 

Brukte ett år på å finne en GT-R som var i bra stand!

Turbolarsen (323 GT-R)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår