Gå til innhold

Jeg så en høyrerattet Celica XX på norske skilt igår!

Ranger emnet


Skody

Anbefalte innlegg

Var i Ankerskogen på Hamar i går. Da jeg parkerte så jeg en hvit, høyrerattet Celica XX(Celica Supra mk1) stå der. Den har 2.6L emblem i grillen. XX merkene på diverse steder på karosseriet.

 

Først da jeg var i vannet kom jeg på at jeg sku ha notert skilt-nr på den.Da jeg kom ut, var bilen borte.

 

Går vel ikke mange slike i landet vel?

 

Omtrent slik ser den ut:

celica%20xx%20ra451.jpg

1978_7.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 100% klar over at det var en Mk2 jeg fant .. derfor skrev jeg "men her har du det nærmeste man kommer" .. man kommer ikke nærmere en mk1 supra enn en mk2 supra .. uten å ha en mk1 supra da ..

eller mk2 Celica...

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det skal finnes 3 Supra MKI i landet ( eller rettere sakt, det var 3 MKI får noe år siden. ) Hadde ikke vært meg imot og hatt en av dem!!

Men jeg får klare meg med alle de andre Toyotane jeg har stående får øyeblikket.

Er glad får at jeg fikk tak i en billig MKII.:cool:

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...
  • 10 months later...
Var i Ankerskogen på Hamar i går. Da jeg parkerte så jeg en hvit, høyrerattet Celica XX(Celica Supra mk1) stå der. Den har 2.6L emblem i grillen. XX merkene på diverse steder på karosseriet.

 

Først da jeg var i vannet kom jeg på at jeg sku ha notert skilt-nr på den.Da jeg kom ut, var bilen borte.

 

Går vel ikke mange slike i landet vel?

 

Omtrent slik ser den ut:

celica%20xx%20ra451.jpg

1978_7.jpg

 

 

 

Bilen du så for noen år siden er min. den står nå i garasjen. Det går kun denne i landet. Bilen trenger noe småfiks. blant annet bremser. om noen her på forumet veit om deler til denne bilen, ta kontakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår