Gå til innhold

Folkehøyskole? Noen erfaringer?

Ranger emnet


Chosen

Anbefalte innlegg

Originally posted by JuIius

 

Tømte kiosken for snop og brus. Men det som veide mest var at vi sperret inne nattevakten (gammel pensjonert dame) i ett skur og glemte å ta henne ut.

 

hahaha.. glemte å ta henne ut.. genialt..

 

Var bra du kom med denne topicen Jeb. Visste ikke om den linja fra før. Vurderer å søke dit jeg også. Hvis de fortsatt har ledige plasser da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg skal faktisk i militæret den 17. august.. bardufoss, transportkorpset visstnok..

 

har og lyst å kjøpe et vrak og få pusset det opp på et år på folkehøyskole, hadde vært fett.. tidenes råeste lada 1500 f.eks :D med turbomotor fra fiat og sveist diff

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LoCDoG

eg skal faktisk i militæret den 17. august.. bardufoss, transportkorpset visstnok..

 

har og lyst å kjøpe et vrak og få pusset det opp på et år på folkehøyskole, hadde vært fett.. tidenes råeste lada 1500 f.eks :D med turbomotor fra fiat og sveist diff

 

hehe trur eg og skal til bardufoss.....kavaleriet eller nokke slikt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

er i samme båt som deg :) skal gå på denne linja jeg da. er kristen den skolen også. har sovet meg gjennom religionsundervisning i 12 år så skal klare å gjøre det et år til også. uansett er det et fåtall av elevene som er personlig kristne. og de som er de er da som oss andre de også, blir ikke fanatiske misjonerer av den grunn :)

 

Tusen tusen takk for den linken!

Har lett lenge etter folkehøyskole med skikkelig motorlinje. Det jeg har kommet over har virket sånn halvveis sløvt og dårlig lagt opp.. Men den skolen der så genial ut!

 

Sender nok inn søknad i begynnelsen av neste år. Gleder meg allerede! :D

 

Kul kadett også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår