Gå til innhold

awt sin P10 (wannabe prosjekt)


awt

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by awt

 

Det var nok meg det, så deg også og lurte på om jeg skulle spørre med det ble aldri :P Hva er det du har gjort i grillen? Eller var det bare hull?

 

Det gikk en som var 100% lik min på Karmøy før, men ikke sett den på flere år, og så har jeg sett en sedan i Haugesund ifjor en gang, ellers vet jeg ikke om flere her faktisk. Håper jeg er den eneste :D

 

Ahh så da var det det jah :)

Nei grillen min er nok tatt av. venter på at den rette frontlykta sku komme, de hadde bestillt den uten elektrisk høydejustering, mens jeg sku ha den med. Så da holder jeg på å modifisere grillen litt i mens jeg venter.

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

 

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

SÅ var hvite instrumenter installert, er laaangt fra fornøyd, så jeg kommer til å gjøre det på ny. Jeg fulgte en guide i begynnelsen, men fulgte den litt for godt, så jeg dro ut noen kabler bak, det burde jeg ikke gjort, men fikk de inn igjen.. til slutt.

 

Var litt skeptisk ved fjerning av nålene, men det gikk, utenom speedometernåla og tanknåla som satt bom fast, så her måtte jeg klippe opp ringene, og "tre" de innpå. Har latt de originale være bak, pga "stopperne" til viserne er der, og de er ganske stive, men tviler på jeg får så mye lys gjennom om kvelden. :(

 

instrumenter.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å hadde hvite som jeg lagde selv,men så ingen ting gjennom om kvelden(mørkt ute), så jeg tok dem bort etter at det røk noen pærer bak der ogjeg måtte ha det opp uansett..Hadde du tenkt til å ta ut hele instrument panelet i følget guiden men ikke fikk til??Anbefaler å koble i fra speedometerwaier`n fra motor`n først..Da går det litt lettere..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jeg har aldri vært borti noe slikt før, og jeg fikk det nå til. Det er ikke vanskelig, smør deg med tålmodighet og puss mye. :)

 

Jeg brukte en god stund, men det var fordi jeg gjorde litt og litt, hadde ikke brukt lang tid hvis jeg hadde gjort alt på en gang.

 

Tror ikke våres originalgriller (phase II-grill) er det letteste å lage av, siden de er "smalere" rundt, vil anbefale å få tak i en "phase I" grill, slik den jeg laget av. Da har du den gamle grillen intakt om det skulle skjære seg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår