Gå til innhold

Irriterende Norske Journalister

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jan Erik Larsen har vel aldri sagt noe feil ? hehe :rolleyes:

 

Det dummeste jeg hører er når journalister sier feil, og folk suger det til seg som svamper i et basseng og dermed sprer det de har hørt videre. Rart man får feil informasjon ? Hadde bare folk passet på å ha riktig informasjon når de snakket om noe hadde vi sluppet mange rare meninger og diskusjoner... Poenget mitt er at, TROR du du sier riktig eller vet du det ? Tro kan man gjøre i kirka, i den virkelige verden skal man VITE !

 

Jeg måtte bare få det ut.....:D

 

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimosabi

Dumme journalist-feil er ganske dagligdags men skjer også ofte på TV.

Hvor mange ganger har ikke Jan-Erik Larsen på Autofil fremstilt biler han har testa som originale? Jeg sikter til en rød Honda NSX med større hjul og VTEC-trim, en Nissan Skyline med svært effektanlegg først og fremst. For utenforstående så er det ganske lett å få det intrykket av at bilene er originale og folk som gjerne vil ha en bil han har testa blir ofte skuffet når de går til bilforhandleren og får høre at da må man ut med 100000,- til.

 

Jeg mener at når man holder på med anmeldelse av biler så bør man ha interesse for å KUNNE litt bil, ikke bare engasjement.

 

Eller, gjøre som Tommy Rustad, ha minimal interresse for bil, men være en jævel til å kjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

" En versting, sier Kraakmo tilfreds. 5,78 meter lang cabriolet(!) 365 HK V8'er på 3,9 liter. Tre forgassere. "

 

Tja, med sånne idiotiske påstander vet jeg ikke om jeg er så imponert over kunnskapsnivået til denne journalisten heller. 390 cid = 3.9 liter? Ja nei så det...

Jesus loves you.... I think you're an asshole..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår