Gå til innhold

turbo i en 2.3 10v motor

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Turboed1..

 

Suzuki GSX-R 1100 -86,nå 1342 Turbo EFI. Falicon Billet stroker veiv 62mm,Arias spesialstempler 83mm,Carrillo råder, SBM Engineering Big Block sylinder, Ferrera custom ventiler (store),egendesignede kammer,egenporta topp,full-porta blokk,Turbonetics T04BB-turbo,DTA P8Pro EFI, Hahn Racecraft 4x46mm spjellhus,MTC lock-up clutch,eget plenum og grenrør,100-vis av andre mods på motoren...Omsveiset og forsterket orginalramme,'91 750 seteramme,forsterket svingarm,Marvic Penta 3.50 og 6.25x17 magnesium felger,ISR 6-stemplede kalippere og flytende skiver,Öhlins bakdemper spesial, GSX-R750RR '89 forgaffel med Isle of Man-oppsett modded i England +++++. Vekt kjøreklar,uten bensin: 178 kg. Effekt: litt mer hester enn kilo

 

Dette høres spennende ut :) Har du film med lyd av sykkelen din???

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Quattro73

At det er stor krefter ute og går har du helt rett i. Vet du hvem Frode Jørgensen er? Kjører en gul Audi S2 (+en rød en), har du hørt lyden av denne? Sinnsykt... Mon tro hvilket turtall han girer på.??? Ikke under 10000 i hvertfall :) men det holder..

Jeg har da aldri hevdet noe annet enn at det er fullt mulig å bygge ting om slik at det holder. Men i standardskikk er det få bunndeler som liker overdrevet høyt turtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quattro73

Turboed1..

 

Dette høres spennende ut :) Har du film med lyd av sykkelen din???

 

Nei,har dessverre ikke fått filma noe med den i,enda... men jeg skal få dratt den med meg på et treff/streetmeet snart...må få mappet den og benka'n,bare... :)

 

For å si det som Asim: "Jai lover deg...." :D ...det er tøff lyd i den.

Over 1.5 i ladetrykk og 10750 rpm gir litt lyd... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår