Gå til innhold

amerikanske trucks i Norge(bilder)

Ranger emnet


Kristian S.

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jens

Jeg så en gigantisk lastebil ( Peterbilt ) som ragget i ski sentrum for noen uker siden. Den hadde de amerikanske fargene, og hadde mange ekstralys...Man hørte at den kom mellom husveggene der ;)

Sett den boxer?

 

Oioioi! Noen som har et bilde av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian S, er vel ikke du som var med en gutt og ei jente til og tokk bilder av den peterbilten ved JUMPKING der?..

 

er jeg som kom med en rød hiace og tokk bilder selv.. :D

 

Peterbilt er TØFT!!!

Om du vil se en VOLVO som er laget for det amerikanske markedet så kan du se dem på TRANSPORT MESSA på lillestrøm....

 

siste dagen er tror jeg i dag....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Kristian S, er vel ikke du som var med en gutt og ei jente til og tokk bilder av den peterbilten ved JUMPKING der?..

 

er jeg som kom med en rød hiace og tokk bilder selv.. :D

 

Peterbilt er TØFT!!!

Om du vil se en VOLVO som er laget for det amerikanske markedet så kan du se dem på TRANSPORT MESSA på lillestrøm....

 

siste dagen er tror jeg i dag....

 

Denne?

 

CIMG0786.jpg

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har vin ja:)

 

fy fader så fin den er:) men den der er ennå liten.. det er en til som er med ca 2m lengre i ræva... den er helt RØD.... denne er vinrød eller noe..

 

Noen som har sett HOTSPORT sin gamle peterbilt ? den blå farga som står parkert på kværner....

 

Den er fy faen så fet at det ikkes kulle vært lov...

SÅnn lignende preza blå farge med alt av detaljer i krom....

 

Selv skruene på brakka er krom!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

der har vin ja:)

 

fy fader så fin den er:) men den der er ennå liten.. det er en til som er med ca 2m lengre i ræva... den er helt RØD.... denne er vinrød eller noe..

 

Noen som har sett HOTSPORT sin gamle peterbilt ? den blå farga som står parkert på kværner....

 

Den er fy faen så fet at det ikkes kulle vært lov...

SÅnn lignende preza blå farge med alt av detaljer i krom....

 

Selv skruene på brakka er krom!

 

Det går en stor en i full drift i trøndelag et sted. Sjåføren på den er sønnen til eieren av et stort skogbruk der oppe. Bilen brukes naturlig nok til å kjøre tømmer, men pga visse norske regler så kan ikke bilen med henger være lengre enn 18m(?), så bilen er ikke akkurat økonomisk i drift siden den ikke kan laste på langt nær så mye som resten. Den Volvo trekkvognen har omtrent samme akselavstanden som en vanlig tømmerbil! Men den er sjef å ha sikkert! :)

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp-. reglene i landet er tragisk. i sverige er max lengde 23m. følr det blir spesial transport.

 

Har du kansje sett den kenworth t2000 som leies av telenor mobil ?.... pleier å stå på standene dems....

 

DEN er grom...... fy faen forno heldige jævler som kjører slikt.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Kristian S, er vel ikke du som var med en gutt og ei jente til og tokk bilder av den peterbilten ved JUMPKING der?..

 

er jeg som kom med en rød hiace og tokk bilder selv.. :D

 

Peterbilt er TØFT!!!

Om du vil se en VOLVO som er laget for det amerikanske markedet så kan du se dem på TRANSPORT MESSA på lillestrøm....

 

siste dagen er tror jeg i dag....

 

Kanskje det var meg. Var der med dama mi (med svart hår) og tok bilder. Kjørte en lysegrønn Volvo 240stv. Den sto rett ved Peterbilten. alle folka som kjørte forbi bremsa ned og holdt på å vri huet av seg når de så Peterbilten. Har lyst på en sånn!

 

En sånn rød Volvo har jeg sett et par ganger på Drammensveien. Den trekker en merkelig 3-aksla tilhenger med betongelementer eller noe. Noen av dere som har sett den? Den er stilig som faen!

 

Har et par bilder av den blåe Peterbilten også. Alle bildene er fra BIritransporten. Sjekk ut sida mi: http://www.theseatkrutes.tk

Eller bare bilbildene: http://www.pegs.no/seatkrutes/toffe_biler.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår