Gå til innhold

Nettavisen: "Fratatt førerkortet for alltid"

Ranger emnet


Magnum_pi

Anbefalte innlegg

Originally posted by RusH

Miste lappen for livsstid???????? da er jo livet ødelagt. hva skjer med meningene med folk?? Er faen ikke rart det er krig i verden når jeg ser hva dere gutta mener ass ...herregud.........

 

Du må jo være idiot.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by RusH

altså, seriøst, er dere helt nerder hele gjengen?

alle kan gjøre feil

alle har en kamerat eller venn av en kamerat som har kjørt i fylla, og de er sikkert bedre mennesker enn dere, men de har kanskje litt annen vennekrets osv, så de kan raskere gjøre feil, men jeg skal love dere, jeg har kjørt i fylla selv, og jeg er kanskje snilleste personen ever, har aldri gjort noe galt mot noen, jeg var bare dritings og klarte ikke å kontrollere meg, men fyfaen som jeg angrer, og jeg kommer A L D R I til å gjøre det igjen. mista lappen i 2 år, 21 dagers fengsel + 12.000 i bot. Miste lappen for livsstid???????? da er jo livet ødelagt. hva skjer med meningene med folk?? Er faen ikke rart det er krig i verden når jeg ser hva dere gutta mener ass ...herregud.........

 

 

Det er ingen menneskerett å ha lappen, selv om man er den snilleste ever. Kriger har det vært i tusenvis av år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RusH

altså, seriøst, er dere helt nerder hele gjengen?

alle kan gjøre feil

alle har en kamerat eller venn av en kamerat som har kjørt i fylla, og de er sikkert bedre mennesker enn dere, men de har kanskje litt annen vennekrets osv, så de kan raskere gjøre feil, men jeg skal love dere, jeg har kjørt i fylla selv, og jeg er kanskje snilleste personen ever, har aldri gjort noe galt mot noen, jeg var bare dritings og klarte ikke å kontrollere meg, men fyfaen som jeg angrer, og jeg kommer A L D R I til å gjøre det igjen. mista lappen i 2 år, 21 dagers fengsel + 12.000 i bot. Miste lappen for livsstid???????? da er jo livet ødelagt. hva skjer med meningene med folk?? Er faen ikke rart det er krig i verden når jeg ser hva dere gutta mener ass ...herregud.........

 

Har vært borti sånne som deg.

Så snille før noe har skjedd. Så må dem i buret på grunn av fyllekjøring. Så leker dem 'så gærne etterpå, fordi de har sittet inne.

Så hørte dere sikkert om karen i Ås i helgen, som kjørte mopedbil...

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RusH

altså, seriøst, er dere helt nerder hele gjengen?

alle kan gjøre feil

alle har en kamerat eller venn av en kamerat som har kjørt i fylla, og de er sikkert bedre mennesker enn dere, men de har kanskje litt annen vennekrets osv, så de kan raskere gjøre feil, men jeg skal love dere, jeg har kjørt i fylla selv, og jeg er kanskje snilleste personen ever, har aldri gjort noe galt mot noen, jeg var bare dritings og klarte ikke å kontrollere meg, men fyfaen som jeg angrer, og jeg kommer A L D R I til å gjøre det igjen. mista lappen i 2 år, 21 dagers fengsel + 12.000 i bot. Miste lappen for livsstid???????? da er jo livet ødelagt. hva skjer med meningene med folk?? Er faen ikke rart det er krig i verden når jeg ser hva dere gutta mener ass ...herregud.........

 

Om man kjører i fylla og mister lappen for alltid.. javel.. livet blir kanskje ødelagt for alltid.. men hva med foreldra til den ungen på 4 år som du kjørte ihjel?? eller livet til mopedisten som må sitte i rullestol resten av livet?? kjøre i fylla kan ALDRI unnskyldes og jeg gir ganske faen i om personen er snill og søt og god.. og det åsi at "jeg var så dritings og klarte ikke kontrolere meg.." skal du si det samma om du voldtar noen?? mister man så til de grader kontrollen etter inntak av alkohol burde man på det sterkeste vurdere å holde seg unna..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kan drikke seg så dritings at de ikke husker hvor de bor, men fortsatt har de den sperren inni hodet sitt som sier at man ikke kan kjøre etter å ha drukket. Hvor mange ganger har du ikke hørt "Nei jeg kan ikke være sjåfør for jeg har tatt en øl"? Hvis livet ditt blir ødelagt for alltid fordi du mistet lappen for alltid så er det sannsynligvis ingen annen å klandre enn deg selv. Veiene her i landet er såpass smale at vi ikke trenger noen vinglende fram og tilbake på de fordi de "ikke klarte å kontrollere seg".

 

En jeg kjenner kjørte ut i et boligfelt fordi han trodde at en Peugeot 306 ikke ville ta skade av å kjøre av å kjøre over en fartsdump i 100 km/t. Sist jeg sjekket var det få som hadde sympati for fyllekjørere som mistet lappen, selv om de var aldri så gode venner.

 

Har selv vært så full at jeg har tatt Bjarne Brøndbo på rompa og sagt at jeg digga han. Men har ennå til gode å "miste kontrollen" for å ta meg en liten kjøretur.

 

Originally posted by RusH

...herregud.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Har selv vært så full at jeg har tatt Bjarne Brøndbo på rompa og sagt at jeg digga han. Men har ennå til gode å "miste kontrollen" for å ta meg en liten kjøretur.

 

 

 

hahahah, SYKING! det er ikke langt unna værre enn fyllekjøring :D :D

 

neida...

 

angående 'greit' med det du gjør og ikke greit med du ikke gjør:

160 i 70 sona klokka 0400 en lys morgen i juni er ikke det samme som 150 i 60 sona 1430 rett etter skoletid i tettbebygd strøk. det er noe alle er enig i, vil jeg si.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av vennene hennes ble drept i kollisjonen. Jacqueline satt fastklemt i passasjersetet foran og ble stygt forbrent på over 60 prosent av kroppen da bilen begynte å brenne.

 

Fingrene hennes var så forbrente at de måtte amputeres. Hun mistet håret, ørene, nesen, venstre øyenbryn og det meste av synet.

 

Hittil har hun gjennomgått mer enn 50 operasjoner, og det gjenstår fortsatt mange.

 

fy faen....

[-] bmw 316i compact e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Apropo fyllekjøring.. Dere har vel sett denne før?

 

 

Vel...i dagens VG står det faktisk nyheter om jenta. Stakkars han som mister lappen på livstid. Han har jammen ødelagt livet sitt for alltid.... :rolleyes:

 

LINK: "Jacqueline Saburido (23) håper at hun snart skal få transplantert et nytt ansikt fra et lik."

 

sykt, sykt... nesten tårer i øykroken når du ser kisen som kjørte på henne.

 

ja, nesten ille, men noen ganger er døden en bedre ting enn grønnsak resten av livet. :rolleyes:

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

 

sykt, sykt... nesten tårer i øykroken når du ser kisen som kjørte på henne.

 

ja, nesten ille, men noen ganger er døden en bedre ting enn grønnsak resten av livet. :rolleyes:

 

seriøst.. hadde jeg endt opp som ho hadde jeg garantert tatt selvmord..

[-] bmw 316i compact e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel diskusjon om fyllekjøring

 

Originally posted by RusH

det er fort gjort å kjøre i fylla

 

Originally posted by RusH

mye enklere og, så slipper man å ta taxi hjem fra fest

 

 

 

VG nett: "Marthe (16) meid ned av fyllekjører"

 

Marthe Hestetræet var bare 16 år gammel da hun ble meid ned av en fyllekjører. I lengre perioder har hun slitt med store smerter. Fortsatt er den unge jenta i koma, fullstendig avhengig av hjelp fra foreldre og pleiere.

 

. Hun var edru. Så blir hun bare meid ned av en fyllekjører mens hun står og trøster en annen lettere skadet fyllekjører.

 

- Det var spesielt kritisk før jul. Da var vi sikre på at hun kom til å forlate oss. Sammen med en prest tok vi flere ganger farvel med henne ved sykesengen på Haukeland universitetssykehus. Hun led slik at vi ba henne om å slippe taket i livet. Men Marthe var sterk. Hun ville det annerledes

 

1081922343.45642.jpg

 

1081922305.92566.jpg

 

Fyllekjøreren som meide ned Marthe, lå en stund i sengen ved siden av henne på sykehuset.

 

- Han kunne spasere ved egen hjelp ut fra sykehuset søndagen etter - da lå Marthe i koma og kjempet for livet. Det er noe alle som kjører i fylla skulle tenkt på, sier Unni og Norvald Hestetræet.

 

 

VG nett: "Fyllekjører meid ned av fyllekjører"

 

1055825442.jpg

 

- Da hører jeg det komme en bil kjørende mot Herdla; på motorduren hører jeg at farten ikke senkes. Bilen kjører først inn i en bil, skubber denne borti politiets bil, sneier flere ungdommer før han treffer den 16 år gamle jenta og den 18 år gamle gutten.

 

De to ble slengt opp i luften og ble liggende omtrent side ved side på fortauet - like ved politiets patruljebil, sier Lutro.

 

Den 29-årige mannen som kjørte den andre ulykkesbilen, er mistenkt for promillekjøring. Mannen ble selv lettere skadet i ulykken.

 

 

Fakta om promille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår