Gå til innhold

TVR Cerbera 4.2 på vei til gatebil....


TTgutt

Anbefalte innlegg

Hehe dette var vel ikke akkurat det mest aktive forumet her på siden, ikke mange å diskutere min nye "ride" med her.... fort går den i hvertfall, og bråker slik som en åtter skal :-) Litt stress med høyre ratt og gir skift med venstre hånd.....men det blir vel bedre med tiden... Artig bil, det må sies, 4200ccm 1100kg og 380hk 0-100 på 4.1 og bakhjulsdrift!! fåes også med 420hk og en racing utgave av 4.5 literen som skal gjøre 0-100 på 3.2......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Grattis med bil, er det noe håp på bilder for oss som ikke kommer til gatebil?

 

Blir det no tuning etc eller går du for originalt?

 

Sett Jamie Shaw`s TVR?

 

reply tvr

Jepp har et par bilder liggende, men har ikke helt skjønt hvordan man får lagt de ut..... Skal hente bilen på torsdag, så da kan jeg sikkert få ordnet noen flere bilder, modifications, hmmm har lyst men det er så vanskelig med forsikring her i England, så å si umulig, når du er under 25 og ikke har no bonus, har du en modifisert bil så kan de re rett og slett nekte deg videre forsikring, og ettersom jeg nå flytter til London, er det ikke akkurat helt trygt å la en modifisert TVR stå uten garasje....hehe..

 

Ja har sett Shawn sin TVR Carisma, den er jo helt værst, syke saker....tror han har bygget den i samarbeid med Meguaiers, eller hvordan det nå enn staves.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Hei TT-gutt! Grattis m. flott Cerbie. Skjønner at du holder til i London. Vet du noe om muligheten for import av en Cerbie til Norge ? Avgifter/godkjenning/registrering osv ?

 

Hei Du, ja Cerbien var morsom den,flott lyd og fin aksellerasjon :-) Det er lenge siden jeg har oppdatert profilen på bilforumet skjønner jeg..men men

 

Vil desverre ikke anbefale å importere TVR til Norge, da det skal sies at de ikke akkurat er verdens mest trofaste, de er håndbygget, og ting skjer, og det litt for ofte, og her i Norge har du ikke noe service apparat for å kunne fikse de... Men dersom du er superinterssert og kan skru litt selv og ikke er avhengig av bilen hver dag, så for all del så er dette en utrolig morsom bil, om lommeboken strekker til, ville jeg nok heller ha gått for en Tuscan/Tuscan S 2000mod eller nyere... Litt bedre kvalitet.. Du må ikke kjøpe Tuscan med speedsix motoren, den er ikke god, gå for 8-ern...

 

Men det skal da sies at den blir dyr og fortolle med tanke på høyt slagvolum 4500ccm og mange hester...

 

Du kan lese mere om bilen og finne mange for salg på PistonHeads.com :: Speed Matters og gå inn på clasifieds

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår