Gå til innhold

Forza Motorsport - GT4 Killer..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

It was explained to me by the MS people that Forza has been in serious development for well over two years at this point. It aims to nail virtually all the same levels of gameplay, polish, and reverence that Gran Turismo 4 is set to bring to the table, while taking the car-ownership experience to dizzying new heights via online racing through Xbox Live.

 

Gleder meg som en unge !!!!

:cocain:

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spillet virker virkelig bra, kult å se at det kommer titler som kan konkurrere med Gran Turismo. Bare synd at det ikke finnes et skikkelig ratt til x-box'en.

 

Logitech lager jo kjempebra ratt til Playstation, men lager ikke noe til x-box'en.

 

Jeg har prøvd MadCatz rattet, men likte ikke det så godt. Noen som har noen andre gode tips til en som vurderer å kjøpe x-box?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Georg

Dette spillet virker virkelig bra, kult å se at det kommer titler som kan konkurrere med Gran Turismo. Bare synd at det ikke finnes et skikkelig ratt til x-box'en.

 

Logitech lager jo kjempebra ratt til Playstation, men lager ikke noe til x-box'en.

 

Jeg har prøvd MadCatz rattet, men likte ikke det så godt. Noen som har noen andre gode tips til en som vurderer å kjøpe x-box?

 

Er ett ekstremt bra f1 ratt du får kjøpt til xbox, har fått kjempegod kritikk over allt.

Koster 450kr, og da får du ganske mange funksjoner med

http://www.tinnud.co.uk/f1wheel_xbox.asp

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tothegame.com/game.asp?id=3345

 

Lite utdrag

Make Every Car Yours. Collect models from over 60 top manufacturers like Mazda, Nissan, Mercedes-Benz, Honda, Chevrolet, Ferrari, Porsche, BMW, and Dodge. Trick out sport compacts with real-world body kits, rims, spoilers, decals, side skirts, fender flares and hood scoops, or add motorsport decals and team paint-schemes to supercars, GT racers and exotics.

Transform production cars into racetrack monsters.

 

Tune It Up. Take your car to the garage and install alternative engines, suspension kits, bolt-on superchargers, brakes, rims, racing slicks and more. Fine-tune gear ratios, fuel-mapping, forced induction pressure, tire temperature & pressure and ignition timing for the ultimate setup.

 

Det virker sinnsykt fett, skifte motoren å greier :D

Og det er laga av microsoft så det blir ikke no jalla greier.

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JokkVahl

Og det er laga av microsoft så det blir ikke no jalla greier.

 

eh, det meste fra Microsoft pleier jo å bli jalla... Og at dette spille skal kunne måle seg med med G4, det tviler jeg STERKT på. De har tross alt 3 utgivelser bak seg, og utrolig mange timer med utvikling. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

IGN kom med litt mer info om Forza Motorsport i går: http://cars.ign.com/articles/561/561424p1.html

 

Release for spillet er fortsatt satt til februar, så er ikke alt for mange månedene til det kommer.

 

Ser lovende ut dette, stor mulighet for at man må gå til innkjøp av xbox snart, i tillegg til en PS2 for GT4 :)

 

Jeg har også prøvd å skrive en liten artikkel om forza på http://www.norsk-simracing.com/artikler/13. Jeg er langt fra noen stor skribent, men prøvde å få ned et lite sammedrag på norsk. :)

2001 Alfa Romeo 156 Selespeed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår