Gå til innhold

Ny bil - Meninger ønskes

Ranger emnet


Speeder

Anbefalte innlegg

Skikkelig fet den... ser den har vært på "ringen", eller er det bare for morroskyld? :)

 

Den er fin nok fra før, men om du får no diskrè ting så blir det nok enda bedre...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

ser den har vært på "ringen", eller er det bare for morroskyld? :)

 

 

akkurat det der som var grunnen til at jeg mente det merket burde vekk.. men det er bare min mening da.. at om han sjøl ikke har kjørt der så blir merket litt.. tja..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Skikkelig fet den... ser den har vært på "ringen", eller er det bare for morroskyld? :)

 

Den er fin nok fra før, men om du får no diskrè ting så blir det nok enda bedre...

 

Den har vært på ringen i påsken, dog ikke i mitt eierskap.

 

Pelle av emblemer kanskje?

 

Det er vurdert, så det skal du ikke se bort i fra att det skjer... bare man får det helt bra bak så?

 

få på no ONKLI breje felger som fyller ut hjulbuene dine, så er det kjappt en helt annen bil

 

Sitter allerede 8 toms brede felger på den... Må eventuelt opp på 9x18" eller noe da, eventuelt 17".. Det tillater ikke lommeboka denne sommeren:rolleyes:

Hjubuen blir faktisk fylt opp ganske bra, men det ene bilde som er tatt nede ved bakken lyver litte granne.

 

Takker for alle tips og kommentarer. Så får man se hva det blir til i løpet av sommeren:)

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

GT4 front, hekk, og panser? hm? hm? hm? ;-) grattis med bil ivertfall!

 

Hehe, det blir det nok neppe. Er ingen stor fan av replica, det får vente til lommeboka sier att jeg har råd til en ekte gt4;)

 

Syns faktisk 96--> fronten er tøffere enn gt4, ingen fan av den grillen mellom lyktene, men den gjør jo sin nytte da:)

 

 

Og hekken er vel lik på begge bilene?

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

 

akkurat det der som var grunnen til at jeg mente det merket burde vekk.. men det er bare min mening da.. at om han sjøl ikke har kjørt der så blir merket litt.. tja..

Bilen har vært på Ringen 2 ganger, i 2002 og nå i påsken. Tore har nok ikke vært der (enda), men merket er berettiget. :-)

 

Se forøvrig videoklipp fra Ringen:

 

http://linjin.mine.nu/videos.htm

 

Bilder ligger på:

 

http://linjin.mine.nu/gallery/Ringen2004

MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Elise S1 '98, oppgradert understell/innsug/eksos m.m. - '90 BMW 318 iS vinterbil - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

 

Hehe, det blir det nok neppe. Er ingen stor fan av replica, det får vente til lommeboka sier att jeg har råd til en ekte gt4;)

 

Syns faktisk 96--> fronten er tøffere enn gt4, ingen fan av den grillen mellom lyktene, men den gjør jo sin nytte da:)

 

 

Og hekken er vel lik på begge bilene?

 

er faktisk ikke helt sikker på det med hekken. hadde en sort celica (98 model) før, og da var jeg inne på gt4 fangere osv. pent er det ivertfall. ellers så er det en del fin styling. veilside kit'et blir veldig pent på de sorte ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår