Gå til innhold

Utstyr til garasjen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hei!
Beklager min dårlige norsk. Jeg tukler ofte med bilen min og andre prosjekter i garasjen min. Det er mye kaos i garasjen min akkurat nå, så jeg vil rydde opp. Til dette trenger jeg et hyllesystem med skuffer og bokser. Alt skal være fra ett merke slik at det er kompatibelt. Hvem kjenner et passende merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke direkte kjennskap til en leverandør da jeg selv har en blanding fra forskjellige leverandører. Vet Wurth har slike systemer men de er veldig kostbare. Selv bruker jeg oppbevaringshyller fra Jula og vanlige oppbevaringsbokser fra Jula. Fordeln med dette er at boksene er tette da de har lokk og det er raskt å finne frem i. Også kjapt å flytte hele hyllesystemet om man trenger mer plass etc. Legger bed noen andre tips fra et Goglesøk

Garasje & bod | Oppbevaring | Elfa

Hyllesystem fra Hard Head (jula.no)

Sortimentsbokser + stativ | HARD HEAD (jula.no)

Oppbevaringshylle | HARD HEAD (jula.no)

Kjøp Oppbevaring og organisering av verktøy online | Stort utvalg | vidaXL.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Perfekt, tusen takk!
Det er super nyttig.
 
Er det noen som kjenner til dette Sortimeo-hyllesystemet? Dette er hva en god venn anbefalte meg:

https://www.mysortimo.no/no/produkter/bilinnredning/oppdag-SR5

Med konfiguratoren kan du sette alt sammen individuelt. Den var opprinnelig beregnet på biler, men jeg kan også bruke den til garasjen min. Det høres veldig praktisk ut, men det er også dyrt, så kvaliteten bør være veldig høy. Alle som har erfaring med Sortimo må gjerne skrive til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår