Gå til innhold

Stereo wiring til 1988 Chevrolet PICK UP Extended +++

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei.
Jeg er blitt "fadder" til en flott 1988 CHEVROLET PICK UP EXSTENDED. Eier skal jobbe 4 år i USA for forsvaret i en bunkers. (gjett hvilken bil han kjøpte seg).

Forrige eier (ikke han som flyttet til USA) har tullet en del med det elektriske. Er litt forvirrende selv om jeg anser meg som... Vel ikke prof, men ikke langt unna.
Jeg monterer video, stereo, kamera, ryggekamera, ekstralys og slikt på litt nyere biler. Nå er det ikke mye elektronikk i denne 88 modellen, men det som er gjort gir ingen mening.

Jeg prøver blant annet å koble opp det originale stereoanlegget. Det er blitt klippet ut, og den er jo i flere deler. Forsterker og radio.

Finnes det forresten en mer modene utgave av radioen å finne tak i? Med feks cd i stede for kassett? Kanskje.. Hehe Dab?

Men først og fremst. Hvilke ledninger skal gå hvor I fra bilen og de fra stereo skal hvor?

Videre ønsker jeg å få bilen så amerikansk original som mulig
Med lys i blinklys og bremselys bak som blinklys.

Det mangler også noen plastdetaljer og knapper i dørene. Sentrallås stoler jeg ikke helt på. Finnes det noe delekatalog og en plass jeg kan skaffe disse delene?

Håper dere som virkelig kan dette kan hjelpe en noob som gjerne vil bli flink :smile:
 
Linken viser rette win number.
https://photos.app.goo.gl/4jnch62Tp2tp4Zf79

Skaffer mer info på flekken om det trengs..

Hah. Nå kan jeg jo melde meg inn i Amcar klubben :cool:
 
Sist jeg prøvde meg med en Chevrolet Lacetti, lo dem bare av meg :confused:

En annen ting.

Jeg handler en del hos Amerikanske bildeler. Men de har dessverre ikke alt. Er det andre i Norge som selger deler til Amerikanske biler? Jeg er ute eter en gasswire. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår